Avatar billede enriko Nybegynder
06. august 2004 - 00:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

http://www.sms.ac

jeg har fået et par invitationer fra min venner ( via mail) om at logge mig på den her hjemmeside og sende gratis sms står der på mail. det eneste der står er mine venners mail.. men de kender ikke noget til det. de har ikke sendt noget mail. men så vil jeg høre om der er kender kender noget til den hjemmeside og fortælle mig om hvad der kan ske hvis man logger sig på ?

så har jeg lige et andet spørgsmål. kan der ske noget hvis man køber en tlf med sit navn (registeret på mig selv ) og sælge det til en man ikke kender?
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 00:38 #1
Der kan ske det, at du kan risikere at få en kæmpe telefonregning. Og der er ingen kære mor, du skal betale, da nummeret du får, jo står på dit navn.
Avatar billede roenving Novice
06. august 2004 - 00:42 #2
www.sms.ac (209.126.178.100) is located in San Diego, California, United States. (32.80, -117.14)
(Fundet på http://www.1-hit.com/ip/plot.php)

Og da ac er Ascension:

ac - Ascension Islands

-- ville jeg gætte på en e-mail-harvester !-)
Avatar billede roenving Novice
06. august 2004 - 00:44 #3
-- og jeg kunne ikke drømme om at gå ind på siden og slet ikke logge ind, da du nok må regne med, at den har alle mulige og umulige (og grimme !-) ting indbygget ...

-- men det er zq da en god webadresse !o]
Avatar billede enriko Nybegynder
08. august 2004 - 01:01 #4
jeg troede bare at det var en side hvor man kunne sende gratis sms til hinanden da jeg fik tilbudt siden fra en anden veninde også så tænkte jeg at jeg måske var lidt baug med teknologien :) jg har tilmeldt mig og jeg håber ikke der sker noget.
Avatar billede enriko Nybegynder
21. februar 2005 - 23:46 #5
læg jeres svar til så få i point
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2005 - 17:00 #6
det er nu lang tiden siden jeg bad folk om lægge svar  men nu hvor der ikke sket noget så lukker jeg spm..

tak for råd og tid