Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:09 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

anmeldelse på lukket bruger

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=freehelp&option=karma

IRD er jo ikke aktiv længere - men på denne profil, er der henvisninger til en profil som ikke længere er aktiv.
Derfor kan disse 2 karma vurderinger ikke være rigtige.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:09 #1
Hold da op... der er altså ikke point på ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
05. august 2004 - 20:17 #2
Gi´ mig pointene, og se at komme i gang med den flytning, så du kan komme på Lørdag. ;o)
Spøg til side, de tildelinger bliver forhåbentlig fjernet, jeg har lige anmeldt dem i hvert fald.
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2004 - 20:28 #3
Hvorfor kan de ikke være rigtige? Det kræver vel ikke så meget at kunne lægge to og to sammen og se, at det er samme person med nyt brugernavn?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:30 #4
n0rmality> vi ved begge at ird og freehelp er den samme person - men det er så tydeligt at den karma KUN er givet fordi vedkommende lige har fundet ud af hvem freehelp er/var - derfor er den karma misvisende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:31 #5
Fromsej> du må gerne låne de 120 point i 5 - 10 min ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2004 - 20:34 #6
Mener du så også, at vi skal fjerne alle de positive karmaer han har fået af folk, der hilser ham velkommen tilbage m.v.?
Avatar billede hcma Novice
05. august 2004 - 20:36 #7
også anmeldt herfra (2 stk.)
man bør ikke kunne give karma til en, når der i begrundelsen er angivet en anden.
Og det uanset om det er samme person, da det drejer sig om en anden profil - alle har ret/pligt til at ændre adfærd til det bedre og vaske tavlen ren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:41 #8
n0rmality> det har jeg ikke sagt noget om!
Anmeldelsen går på 2 stk. karma givet på forkert grundlag - gør noget ved det eller  ej!
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 20:42 #9
Jeg kan ihvertfald godt lægge to og to sammen og se, at de karmaer kun er givet som gammel hævn. Eller skal vi sige forfølgelse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:45 #10
norbert> jeg vil sige det nærmer sig forfølgelse!
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2004 - 20:46 #11
"Og det uanset om det er samme person, da det drejer sig om en anden profil - alle har ret/pligt til at ændre adfærd til det bedre og vaske tavlen ren."
Og hvis personen ikke mener, at ird/freehelp har ændret sig? Hvis personen mener at ird/freehelp netop er svær at tage seriøs, fordi han fortsat opretter nye brugere? Generelt kan vi ikke sige noget om hvorfor folk har tildelt de karmaer de har, og derfor fjerner vi ikke karmaer, der ikke overtræder reglerne.

"det har jeg ikke sagt noget om!"
Nej, det har jeg. Er de negative tildelinger givet på forkert grundlag, så er de positive også.

"Jeg kan ihvertfald godt lægge to og to sammen og se, at de karmaer kun er givet som gammel hævn."
Hævn eller ej, de er udtryk for en brugers holdning til en anden bruger - netop hvad karma er lavet til.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. august 2004 - 20:50 #12
Netop i det her tilfælde er det en bevidst provokation for at få Lars til at gå over stregen, derfor mener jeg de skal fjernes.
Min positive karma til Freehelp er givet fordi jeg er dybt imponeret over at han er vendt så meget rundt, og har vundet en svær kamp over sig selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:51 #13
n0rmality> ok - hvor kan jeg helt præcist læse disse regler for karmatildelinger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:52 #14
ok var ikke en acceptering af den noget vage forklaring...
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2004 - 20:53 #15
john_stigers : Samme sted som de almindelige regler. ;) Der er ikke lavet regler specifikt for karmatildelinger, hvorfor vi kun sletter karmatildelinger der overtræder regelsættet.

"Netop i det her tilfælde er det en bevidst provokation for at få Lars til at gå over stregen"
Selv hvis karmatildelingerne er ment som provokation, så har vi ikke noget belæg for at fjerne dem. Lars må blot lade være med at gå over stregen, og indtil videre går det jo meget godt. :)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 20:56 #16
Det er jo egentlig meget sjovt at høre din mening - efter at have læst denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/491929
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2004 - 20:59 #17
norbert : Hvad mener du specifikt?
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 21:07 #18
Nysgerrig >>
Hvad siger Lars til disse karmatildelinger?

Han er ude og rejse, men glæder mig da til at høre hans holdning når han kommer hjem...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 21:11 #19
Jeg finder det morsomt at folk hele tiden skriver "gratis hjælp" - E-point er da ikke mindre gratis - Bar elidt sværere at ha i mængder ;-)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 21:11 #20
Der blir blandt andet diskuteret højlydt om karmatildelinger som ved andre diskutioner - om frustrationer  ved at modtage uberetttiget karma osv. - ihvertfald som jeg (også) læser det. Det kan da ikke være rigtigt, at når vi brugere bliver fustreret f.eks. uberrettiget karmatildelinger, så er det noget vi må leve med, men når det går ud over coadmins, så skal I have krisehjælp.
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2004 - 21:13 #21
norbert : Nu skriver vi jo netop, at det er ligegyldigt om kommentarerne kommer pr. mail, i indlæg på eksperten eller i karmatildelinger.
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 21:17 #22
Der har været så mange diskutioner og tråde om det ski** karmasystem, og I ved allesammen at det bliver brugt til mudderkastning. Denne tråd mener jeg bestemt er lavet i den ånd at forsøge at stopppe mudderkastning mod Lars. I ved det sgu godt. Prøv DU om du kan finde bare et spørgsmål i freehelps tråde, der kan berrettige ham de karmaer og svinske tildelinger. Det er bl.a. jeres job at stoppe det i opløbet, men I vil måske gerne af med han igen?
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 21:20 #23
Sjovt nok står der i reglerne: Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.
Jeg er helt sikker på at karmasystemet IKKE lever op til denne regel.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 21:20 #24
norbert nu er jeg ikke coadmin længere men jeg kender da lidt til reglerene og N0rmality har fuldstændigt ret når han skrive at "kun overtrædelser af regelerne" kan slettes.

- Det har intet med Davids personlige holdning at gøre, men er en norm udstukket af admin og det skal han jo så som co-admin forholde sig til og rette sig efter.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 21:22 #25
"IRD 8 gang er måske egentlig lykkens gang?" - Det er jo ikke groft sprog, men måske oven i købet en opfrodring.

"IRD Er svær at tage seriøs" - Jamen hvis brugerene mener det så er det vel sådan

Det er de 3 der er + en blank karma - Jeg synes sgu det er lige lovligt lidt at råbe op over.
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2004 - 21:23 #26
"Det er bl.a. jeres job at stoppe det i opløbet, men I vil måske gerne af med han igen?"
Jeg trækker mig fra diskussionen. Sådanne grundløse påstande gider jeg ikke høre på.
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 21:24 #27
nikolajdu >>
As do we all :-)

Men jeg fprstår stadig ikke, hvorfor alle i brugere herinde vælger at tage en sådan diskussion på Lars' vegne, når han ikke engang selv har mulighed for kommentere det.
Misforstå mig ikke, synes det er prisværdigt at i bakker ham op, men den nye Lars jeg oplever, virker altså temmelig kold oppe mellem ballerne over denne type karmatildelinger...

Men det er jo også bare lige mine 2 ¢...
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 21:24 #28
Det er bestemt heller ikke normality som person jeg skælder ud på. Det er i bund og grund admin himself der er miseren. Det er jeg fuldstændig klar over. Men da coadmins er en slags repræsentant for admin, må VORES frustrationer nødvendigvis gå til jer. Jeg undskylder og beklager, Normality og de andre co-admins, hvis du har taget noget af det her personligt, det er bestemt ikke meningen.
Norbert :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 21:26 #29
Norbert - jeg er sikker på det vil blive taget vel op.

Exp - Måske har han sendt en SMS ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
05. august 2004 - 21:29 #30
Det er altså sørgeligt at i ikke kan/vil se at det er heksejagt på Lars, man må bare konstatere at selvom han ikke længere optræder uheldigt, og tillader sig at sætte fokus på reglerne ind imellem samt de andre ting han var berygtet for, men passer sig selv og yder den hjælp han kan, hvilket er temmelig meget, så fordi der ikke står spasser, idiot osv i tildelingerne vil i ikke fjerne dem, så pyt med at det sikkert endnu en gang resulterer i at tågehornene vinder, og kan læne sig tilbage og klaske sig på lårene af grin over deres fantastiske "sejr".
Det er en utrolig vattet holdning, de retningslinier er så vage og det er altså tilladt at læse mellem linierne hvad meningen er, og ikke kun de skrevne bogstaver.
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 21:29 #31
Så må vi jo bare håbe på at Admin lytter til jer. Det har han jo ikke gjort indtil nu.
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 21:31 #32
Nemlig, fromsej, hvis Lars havde givet bare et lille pip i denne tråd, var hans karma tiltet, kun fordi det er Lars. Det er jo set så mange gange.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 21:51 #33
Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.

De karmatildelinger overtræder klart den regel - jeg kan ikke se hvorfor der skal tærskes langhalm på den sag...

(jeg som nikolajdu er ex-coadmin og kan også tyde reglerne, ligesom n0rmality)

Det er "direkte personangreb eller injurier" der er tale om her.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 21:52 #34
Jeg kan da godt se at navnet IRD optræder flere steder men det gør det trods alt også i de gode karmaer og en hel del af dem kunne man jo godt antage var "overført" fra IRD. Anyway så forklar mig lige hvor de 3 karmaer overtræder reglerne - Jeg har prøvet at tyde dem som jeg ser dem. Anyway er det da værre med den blanke.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 22:07 #35
Og så vil jeg da gerne lige påpege (inden andre tænker andet) at jeg synes Lars har gjort det rigtigt fornuftigt med hans nye bruger. Det har hjulpet ham meget i den gode retning :!)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. august 2004 - 22:15 #36
Netop derfor skal vi passe på ham mod ballademagerne, så han ikke bliver provokeret igen. Derfor synes jeg også, at der skal slås hårdt ned fra starten så det ikke vil lykkes dem at provokere ham. Det kan co-admins jo også kun være interesseret i. :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
05. august 2004 - 22:18 #37
De overtræder ikke reglernes ordlyd, det er glasklart.
Men fordi, og kun fordi, det går på IRD/Freehelp er der ingen tvivl hos mig om at det kun er lagt for at provokere og som sådan uacceptabelt, læs dog mellem linierne og tænk lidt over al den ballade der har været omkring karma og IRD, i stedet for at fokusere på at der ikke er bandeord og andre obskøniteter indblandet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 22:18 #38
Jeg er sikker på at co-admins er interesseret i ikke at få al balladen igen omvendt så kan man vel ikke beskytte en enkelt bruger? Hvem skal der så skelnes imellem og hvornår?

Det vil blive et endnu større arbejde. Opfordringen til alle må være sådan set at ignorere det karmasystem som det er nu.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2004 - 22:22 #39
fromsej - Det er jo lige der hvor problemet er. Der kan ikke læses igennem linierne uden at lave vide fortolkninger af reglerne og bliver de først gradbøjet så vil alt kunne eskalere det siger sig selv. Nu er det lidt tilladt at gå overfor rødt.

Angående de 3 tildelinger så er vi tilbage til hele grundstenen i karmasystemet. Skal folk have signatur? Tja jeg er ikke i tvivl. Selvfølgelig skal de have det og havde der været det så var der måske kun én.

Pas nu på ikke at "klage" til de forkerte når nu i ved de intet kan gøre. Når det kommer til admin, tja regn ikke med at han svarer jer, men omvendt så svarer han heller ikke co-admins - Hvad er der tilbage IDG.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 22:25 #40
Hvorfor skulle ham også svare? det kan han jo passende lade de kommende admin´er håndtere, når han overgår til at være konsulent....
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 22:34 #41
Hvis bare karma íkke overtræder reglerne er den ok...

Se lige "dårlig til og svare tilbage når han har fået poingene"
Den karmavurdering er en lodret løgn - men det må man gerne.
(her skal man nok kende mig, for at vide at jeg altid vender tilbage, point eller ej:))

det vil sige, hvis jeg skal give en person grov karma, så skal jeg bare lyve som pisket. Det er den sikre måde for så kan coadmin ikke røre den.

Jeg troede helt ærligt at coadmin jobbet var frivilligt - med det stykke arbejde i lægger i det, så må i dælme da også have frihed under ansvar...
Eller skal i have accept fra en admin der aldrig giver svar, hver gang noget er en smule kontroversielt...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 22:35 #42
P.s. "dårlig til og svare tilbage når han har fået poingene" dette er en af mine egne karmavurderinger og er bare et eksempel.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. august 2004 - 22:42 #43
Jeg vil ikke give dig ret Nikolajdu, dansk lovgivning bliver også tolket efter nogle retningslinier, både lovens bogstav og lovens ånd er anerkendte juridiske begreber, så hvorfor de karmatilkendegivelser ikke kan opfattes som det de er, der går altså himmelhøjt over min forstand.
Jeg har også en stående, teksten er da flot "Meget flink mand" men karmaen er "Meget dårlig", hvordan skal det tolkes, jeg mener det er et forsøg på at være sarkastisk og som sådan en hån der burde fjernes.
Men at råbe nogen op der kan gøre noget ved det har jeg opgivet, og jeg vil heller ikke klandre Coadmins, men de burde altså være i stand til at tolke tingene, så må Admin/IDG gå ind og overrule, hvis de ønsker det.
På den måde bliver bolden spillet over på deres banehalvdel, og kommer sikkert ikke i spil igen før vi køber en ny. ;o)
Avatar billede mat Nybegynder
05. august 2004 - 22:44 #44
john_stigers > Hvad foreslår du? At vi hooker alle ekspertenbrugere op i en løgnedetektor når de afgiver karma? At co-admins udover deres daglige gang også skal fungere som karaktervidner for os allesammen, og vurdere om den eller den karma nu kan passe?

Hvem vurderer om mine karmaer er retfærdige?

mvh mat
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 22:46 #45
mat> den vurdering var et eksempel, så det skal ikke kommenteres.
Avatar billede mat Nybegynder
05. august 2004 - 22:56 #46
stigers > Så se bort fra sætning 2 :)

Men som jeg læser tråden plæderes der for at co-admins netop skal gå ind i tilfældet "freehelp" og strege karmaer, fordi de tolkes som "heksejagt" og/eller "pusten til ilden" - jammen hvor i alverden skal co-admins vide det fra? Faktum er at "freehelp" har en god overall karma. Jeg forstår slet ikke hvorfor denne tråd skulle oprettes?

mvh mat
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 23:18 #47
Så må du nok hellere læse tråden igen ;)

Ej, man giver karma til dem der fortjener det - de 2 karmatildelinger der er tale om her er ren provokation
Avatar billede roenving Novice
06. august 2004 - 02:45 #48
Øeh, hvordan skal vi lige vide, at det er karma, der er tildelt Lars ?-)

Den kan i princippet stå ved en hvilkensomhelst bruger, og der findes en mulighed (meget teoretisk, ja !-) for, at der en fornuftig sammenhæng ...

-- samt at det for eksempel er en meget god karma, som et eller andet pap-øre har anmeldt som en hævn-aktion ...

-- og nu får jeg sikkert en til af dem, jeg kalder coadmin-karmaer, tror jeg har en 5-7 stykker af dem -- de er bare irriterende, men sådan har Leif det, som jeg plejer at undersætte !o]
Avatar billede roenving Novice
06. august 2004 - 02:59 #49
-- og jeg glemte:

-- vurderinger af adfærd og holdninger er jo netop, hvad man skal bruge karma-systemet til, og en personlig erklæring vil jo ofte være en naturlig del af en negativ vurdering, så en nedsættende bemærkning i karmasystemet skal være ovre i det personlige angreb eller være/tangere det injurierende ...

Principielt synes jeg faktisk også selv, at karma-systemet slet ingen mening giver uden denne betydning, som er min fortolkning af admins/IDGs glasklare udmelding ...

-- at der er alvorlige muligheder for skæv-vridninger, når de, som skal vurdere det personlige i et angreb, ingen muligheder har for at spore mønstre m.v. i karma-tildelinger er en _meget_ beklagelig mangel ved systemet ...

-- enten en spørgsmåls-reference eller en (evt. anonymiseret) signatur burde være obligatorisk efter min ringe vurdering !-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2004 - 19:44 #50
Øeh, hvordan skal vi lige vide, at det er karma, der er tildelt Lars ?-)

øøøh... nu fatter jeg ikke en meter af det du skriver, fo klikker man her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=freehelp&option=karma kan det ikke være tydeligere hvem den karma er tildelt...
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 19:58 #51
Normalt er det sådan, at hvis bruger bliver deaktiveret kan man ikke mere give ham karma. IRD blev vel også deaktiveret, fordi nogle brugere ikke kunne lide ham. Det er logik for perlehøns, at det er de samme personer, som også vil ødelægge hans nye profil, og det kan de jo, så længe de er anonyme, så skal de ikke stå til ansvar. Så længe de kan gemme sig under admins store vinger, sker der ingenting. Og retningslinierne til coadmins går åbenbart ud på, at dem, der råber højst, skal smides ud, så der kan blive ro. Det så vi jo for en måned siden. Uanset om de ret eller ej. Tja, jeg har sgu medlidenhed med coadmins. Som jeg har sagt så mange gange, hvis coadmins har de værktøjer der skal til for at bremse evt. ballade, så er jeg helt sikker på, at det vil køre som det skal. Jeg synes bestemt at coadmins gør et stort stykke arbejde, og jeg er sgu ked af, hvis det er blevet misforstået. Der er kun én der har ansvaret for, at det kører som det gør - ADMIN.
Avatar billede roenving Novice
06. august 2004 - 21:32 #52
Rettelse: IDG/admin !-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 22:12 #53
Og nu fik jeg min FØRSTE tøsedrengskarma - og den er jeg på en eller anden måde stolt af. Jeg ved 100 pct. at den ikke er fra en af MINE brugere, hvis jeg må være så fræk at sige det sådan, den er ikke givet på grund af min opførsel overfor de brugere, jeg betjener :-) Den er givet, fordi jeg tør sige min mening. Jeg gemmer mig ikke bag admin's/IDG's skørter. Så derfor er jeg ligeglad. :-)
Norbert - den glade dreng :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 22:44 #54
Og Freehelp fik også en - på trods af at han slet ikke var med i diskussionen *LOL*
Avatar billede roenving Novice
06. august 2004 - 22:52 #55
>>john_stigers 06/08-2004 19:44:04

-- er det slet ikke gået op for dig endnu, at det ikke er muligt at vide for coadmins, når de kigger på anmeldte karma-tildelinger, hvor de kommer fra ?-)

-- vi var jo netop for nogen tid siden ude for en serie-karma, som så var så irrelevant, at den blev slettet ...

-- men netop derfor bruger jeg betragtningerne, som jeg gør, for det er muligt at en nøjagtig kopi ligger hos en anden bruger ...
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. august 2004 - 01:00 #56
Jeg ved snart ikke om man skal grine eller græde...

Kommentar john_stigers 05/08-2004 20:30:26: n0rmality> vi ved begge at ird og freehelp er den samme person - men det er så tydeligt at den karma KUN er givet fordi vedkommende lige har fundet ud af hvem freehelp er/var - derfor er den karma misvisende.

Hvis vi skal slette karma tildelingerne som er givet fordi folk ved hvem brugeren er ville der ikke være andet end 5-10 karma tildelinger tilbage på freehelp som var relevante. Lang de fleste er give som velkommen tilbage og dermed misvisende.

En anden ting, fra spørgsmålet:
IRD er jo ikke aktiv længere - men på denne profil, er der henvisninger til en profil som ikke længere er aktiv.

I de karma tildelinger freehelp har fået nævnes "lars" og lars er også en ikke aktiv bruger så alle de karmatildelinger der er stilet til "lars" er også givet til den forkerte person, og skal dermed fjernes.

Lad os tage en karma tildeling fra nanoq, tildelt 23/7 2004 10:11:
En ekspert bruger jeg personligt har respekt for hvad angår eksperten regi. Formulere sig på en forstående og velargumenteret måde - som ingen tvivl står tilbage om Nanoq's holdninger. En bruger med stor viden - og ved venlig forspørgelse deler han gerne ud af den. Uden tvivl en vigtig bruger i E regi! //Freehelp aka IRD :-)

Skal vi tro underskriften er den givet af Freehelp som enda selv skriver aka IRD...
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2004 - 11:19 #57
lukkket - man KAN ikke diskutere med coadmins der er frivillige slaver af IDG.

For helvede da - tag sgu da et initiativ - i gør et frivilligt arbejde - bliver i truet med sagsanlæg hvis i ikke gør PRÆCIS som IDG/admin foreskriver???
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2004 - 11:20 #58
Sorry - ovenstående skal ikke tages personligt, men er mere et udtryk for de ringe muligheder coadmins har mht. karmaen....
Avatar billede freehelp Praktikant
08. august 2004 - 16:45 #59
Sikke en velkomst tråd at vende tilbage til!!

JEG ER FREEHELP! så er det vist sat på plads :-)
Respekt til de folk - som giver mig deres støtte her det varmer sgu.

Jeg har skimmet tråden, men orker bare ikke nærlæse den - for ibund og grund er jeg totalt kold i min nu meget brune numse - efter en forrygende ferie :-)

Dog synes jeg personligt det er hovede rystende at I co'er gentagne gange ikke kan se problemet med de anonyme tildelinger der bliver kastet rundt med på E. Det er så min kommentar om jeres holdning der :-)

Hvad angår de nye tildelinger jeg giver folk med min nye bruger - og hvor vist de skal fjernes eller ej....tja som jeg ser det er det en mangel på E - at de karmatildelinger der er smidt fra deaktiveret brugere ikke bliver fjernet sammen me den givne bruger >>igen en mangel på E!

At jeg ligeledes modtager anmeldelser for IKKE at tage mod point kan jeg også kun grine af. Jeg vil fortsætte med at yde gratis hjælp ligemeget hvor hulen I så gør :-)

Skal den forståes som at det ikke er mig der har tildelt denne???

Til sidst vil jeg sige til dem der som de pungløse fjolser de er - der smider latterlige karmaer efter mig uden navn - go for it girls for jeg er totalt ligeglad.

De fleste folk der kender lidt til mig her fra E eller ICQ/MSN m.m ved hvad jeg står for og ikke - og det betyder mere for mig!

Mvh IRD aka Freehelp :-)
Avatar billede f-l-j Nybegynder
10. august 2004 - 06:58 #60
for ibund og grund er jeg totalt kold i min nu meget brune numse - efter en forrygende ferie :-)

Freehelp--Du vil da for faen ikke komme og fotælle mig at du har lagt med bar r.. i Grækenland :-)Du er sq heldig med, du ikke blev sat i buret.
Avatar billede freehelp Praktikant
10. august 2004 - 08:22 #61
LOL ikke just - det var mere en talemåde
Avatar billede f-l-j Nybegynder
10. august 2004 - 09:53 #62
Nåja, du kunne jo også ha lagt i netunderrør ;-)