Avatar billede rexman Nybegynder
04. august 2004 - 20:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

error opening local storage

jeg har et problem med en bærebar pc der køre med windows xp
når jeg starter pc`en, kommer der en fejlmeddelse op som siger
CMA error opening local storage
hvad betyder det ???
Avatar billede roenving Novice
04. august 2004 - 20:55 #1
Det spørgsmål er vist havnet et sted, hvor det nok ikke ses af dem, som kan hjælpe dig, da det her handler om funktionaliteten på Eksperten !-)

Så prøv at flytte det til f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/ eller hvilken kategori nu er relevant for dig !-)

Du flytter ved selv at lægge et svar, derefter markere dit navn i boksen til venstre og acceptere.

Derefter opretter du det igen det relevante sted !o]
Avatar billede rexman Nybegynder
04. august 2004 - 21:59 #2
okay det prøver jeg  lige

lukketid -)