Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 18:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

svar forsvinder når man trykker send

Hejsa

Nu har jeg oplevet flere gange at ens svar forsvinder når man trykker send, Det er åbenbart ikke kun mig der har dette problem, læg mærke til hva Learner skriver 04/08-2004 13:51:33, i spm http://www.eksperten.dk/spm/526180

Andre der har samme problemer? og hvis, er der så en coadmin der gider give det videre til Admin evt. skrive det på den efterhånden lange liste.
Avatar billede hcma Novice
04. august 2004 - 20:26 #1
har også haft problem een gang med at min kommentar forsvandt.
Avatar billede exp Juniormester
04. august 2004 - 21:07 #2
Det er vist allerede på listen så vidt jeg husker...
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 23:49 #3
er ved at være træt af den fejl :) 3 gange i træk nu her. mon det er umuligt at få lavet en kommentar i dette indlæg...

nå men tak fordi du svarede exp :) håber du har ret i den er på listen
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 23:50 #4
weee det virkede :)
Avatar billede arne_v Ekspert
05. august 2004 - 07:32 #5
Jeg har også prøvet det nogle gange.

Det sker ikke tit, men det sker.

Mit indtryk er at når det sker så er det altid hvis siden har været
meget længe på skærmen (måske når den lille grønne er timeout'et).
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 09:00 #6
Jeg har bare vænnet mig til CTRL+X => CTRL+V
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. august 2004 - 13:32 #7
exp - du mener vel CTRL+C ;) var ikke klar over det var et problem som i kendte til, derofr jeg nævnte det
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 13:40 #8
Nopes - CTRL+X... så er jeg HELT SIKKER på at teksten ligger i hukommelsen (clipboard'et)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. august 2004 - 13:46 #9
ahh okay så du klipper det helt ud og så sætter du det ind igen ;)

Misforstod dig lige

Smid et svar så du kan få dine velfortjente point *G*
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 13:57 #10
Wheeeeee c",)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. august 2004 - 13:59 #11
så skal du også være en god dreng i fremtiden ;)
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 14:23 #12
hmm... det kan jeg ikke love...
Avatar billede sorenbs Nybegynder
13. august 2004 - 14:46 #13
Har også prøvet det et par gange, møgirriterende :)
Tror også det har noget at gøre med en eller anden form for time out at gøre.