Avatar billede homers Nybegynder
04. august 2004 - 00:41 Der er 1 kommentar

Hvilken 200 GB Harddisk er bedst?

Jeg står overfor at skulle købe en ny 200 GB HD (8 MB,7200 rpm, 40 pin, ATA100) og vil høre, hvilket mærke der er bedst (mht. hastighed, stabilitet, støjsvag) for tiden?

Fra edbpriser lader det til, at følgende harddiske i øjeblikket er de mest relevante:

Maxtor DiamondMax Plus 9
Seagate Barracuda 7200.7 Plus
Western Digital Caviar WD2000JB Special Edition

Nogen der kan anbefale en bestemt?

(min computer har følgende konfiguration: AthlonXP1600, 512 MB DDR-ram, GeForce2ti, Western Digital Caviar 120 GB)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. august 2004 - 01:12 #1
Svært at råde i sådan et spørgsmål, da det jo bør bygge på egne erfaringer *S*
Jeg bruger selv harddiske af navnet Seagate Barracuda, som du også er inde på og dem har jeg været 100% tilfredse med.
Men har du selv haft gode erfaringer med din Western Digital Caviar, kan du jo lige så godt forsætte med dem *S*