Avatar billede optical Nybegynder
03. august 2004 - 21:23 Der er 5 kommentarer

Top 10

Jeg har lagt mærke til, at Arne_v er Nr. 1 - men i min browser, ser jeg Eagleeye som værende Nr. 1 - Er jeg den eneste der ser det sådan, eller er det en fejl?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. august 2004 - 21:26 #1
Prøv at opdatere siden (F5)
Det kan være en cachet udgave af toplisten du ser på.
Avatar billede kenp Novice
03. august 2004 - 21:35 #2
Det kommer an på hvilken top10 du kigger på ;) der er nemlig 2
en som har hvad du ALTIALT har tjent/brugt opsparet m.v. også er der en som kun tæller hvad du har tjent og ikke andet.
Avatar billede optical Nybegynder
03. august 2004 - 23:10 #3
jeg har prøvet, at opdatere siden - og det er i arne_v's- og eagleeye's profil jeg ser hvem der har flest point - men på den top10 liste der er på forsiden, ser jeg eagleeye som øverst - har jeg misforstået noget eller hvad?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2004 - 07:10 #4
kenp har helt ret !

point statistik = point tjent på spørgsmål:

eagle - ca. 234600
mig - ca. 232100

top list = point ialt
          =point tjent på spørgsmål
          +5 point per dag
          -point brugt på spørgsmål
          +point tjent på artikler

mig - ca. 246000
eagle - ca. 242100

Den største kilde til forskellen er de point jeg har tjent på artikler.
Avatar billede optical Nybegynder
04. august 2004 - 16:31 #5
heh - ok så forstår jeg det:)