Avatar billede birgittejensen Nybegynder
03. august 2004 - 19:37 Der er 1 løsning

Tip til at logge på i offline mode på msn

Så et spørgsmål tidligere i dag, hvor en eller anden spurgte, om man kan logge på msn i offline mode. Da jeg læste spørgsmålet, var der endnu ikke fundet en løsning.
Men man kan bruge http://www.jnrz.2kzone.net/ .. bare check, at det er den rigtige version af msn du downloader patchen til. Der efter placerer du filen et eller andet sted efter behag, laver en genvej til loaderen, og bruger genvejen til at forbinde til msn. Den vil så huske den sidste mode, du var i. Så hvis man lige husker, at gå i show as offline før man afslutter msn, vil du automatisk blive puttet i show as offline næste gang du loader msn vha loaderen. Dette virker uanset om du bruger dansk eller engelsk udgave og med eller uden Plus!

Kan som sagt ikke finde det omtalte spørgsmål igen, så jeg ville lige smidde denne information her.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
26. oktober 2004 - 00:02 #1
lukker