Avatar billede lonepeter Novice
02. august 2004 - 22:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Langsooom Messenger

Hejsa...!

Jeg har et problem med ms-messenger... - den er uhyr langsom om at starte op, fra man klikker på ikonet til jeg det første til den kan godt vare op imod et minut.

Når så messenger er startet op og jeg skriver beskeder er der ofte forsinkelse på det jeg skriver sådan at teksten nogle gange vises med 10-20 tegns forsinkelse, hvilket jo er ret irriterende specielt hvis man ved at man har lavet en skrivefejl... :-(

Er der nogle der har en ide om hvad dette skyldes og hvad jeg kan gøre ved det?!?

Peter

Messenger version 4,7,2009
Avatar billede knighten Nybegynder
02. august 2004 - 23:06 #1
Du kunne starte med at opdatere din messenger til ver. 5.0, måske det vil hjælpe.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=77c3799f-6388-4193-8002-be55584c1ac1&DisplayLang=en
Avatar billede lonepeter Novice
02. august 2004 - 23:47 #2
Hmm... - det ser umidlbart ud til at virke bedre, nu er problemet bare at jeg kom til at installere en engelsk version og nu kan jeg ikke få lov at installere en dansk oven i..... :-(

Post mig lige et svar så du kan få points...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. august 2004 - 08:04 #3
vælg lande variant her: http://messenger.msn.dk/Locale.aspx downloaden føre til MSN 6.2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. august 2004 - 08:07 #4
Glemte at skrive at du kan bare afinstallere den gamle MSN. via Start, kontrolpanel, tilføj/fjern programmer. og bagefter hente den nye.
Avatar billede lonepeter Novice
03. august 2004 - 09:26 #5
Jamen det spøjse er at messenger ikke er på listen over programmer i tilføj/fjern programmer...
Avatar billede knighten Nybegynder
03. august 2004 - 17:47 #6
Det er fordi I snakker om to forskellige messenger. Hvis jeg forstår dig ret lonepeter, så er det Windows Messenger du snakker om. James snakker om MSN Messenger som kan ses i tilføj/fjern programmer.

Lonepeter:
Hvis du vil fjerne Windows Messenger og installere den igen (med dansk :) ) Så kopier nedenstående og indsæt i Kør.., det fjerner Windows Messenger og du kan installere det igen efter en genstart.

Kopier følgende og indsæt det i start>>kør,.. Derefter trykke OK

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede lonepeter Novice
03. august 2004 - 18:18 #7
> Knighten

Det tror jeg at du har ganske ret i, din komandolinie virkede fint, nu er problemet bare at jeg ikke kan installere den danske version fordi den siger at der er en fejl i en .cab fil eller noget i den stil... - jeg har hentet filen to gange så, det ser ud til at jeg må leve med den engelske... :-|
Avatar billede knighten Nybegynder
03. august 2004 - 18:46 #8
Det vil sige.... du fik den afinstalleret. og da du, efter at have genstartet, prøvede at installere den danske version gav den fejl fejl med en .cab fil... Men der var ingen problemer i at installere den engelske version eller hvad?
Underligt. :-/
Avatar billede lonepeter Novice
03. august 2004 - 19:19 #9
Just præcis... - Strange things happens... :-)

Jeg affinder mig med den engelske version, post mig lige et svar for den ihærdige indsats...
Avatar billede knighten Nybegynder
03. august 2004 - 19:42 #10
Du får et svar.
Hvis det irriterer dig meget at bruge den engelske, kan du fjerne Windows Messenger som du gjorde før og installere MSN Messenger fra http://messenger.msn.dk/Default.aspx

Eller prøv at sende en mail til microsoft support hvor du fortæller dem om problemet.
Avatar billede lonepeter Novice
03. august 2004 - 19:49 #11
Jeg bruger det ikke så voldsomt meget så det gør ikke så meget hvad sprog det stå på... - på et tidspunkt kommer der vel også en opdatering og så løser det sig vel selv.....

Tak for hjælpen...