Avatar billede eerikk Nybegynder
01. august 2004 - 21:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Undskyld mig - har lavet en fejl

Jeg har den vane at skrive mit navn og internet-adresse til sidst i enhver besked - være det mail, boards, etc. Jeg er ved et uheld kommet til at signere et svar på spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/412395 ved et uheld - kan en co-admin hjælpe mig med at rette/fjerne dette, så jeg ikke får en advarsel? Jeg har lavet fejlen en gang før og beklager meget - det sidder ligesom i fingrene ;o/ Please help ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2004 - 21:12 #1
Det kan jeg svare på - næsten ;)

Nej de kan ikke fjerne eller redigere i dit indlæg - men siden du nu er ærlig og skriver her, tror jeg de vil se med milde øjne på det ;)
Avatar billede eerikk Nybegynder
01. august 2004 - 21:21 #2
OK... :o) Det håber jeg - det er blot en tanketorsk... Har jeg i ø ivrigt spurgt det rigtige sted?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2004 - 21:27 #3
jep - nu mangler vi bare en coadmin :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. august 2004 - 21:37 #4
Du kunne jo også oprette et spørgsmål hvor du giver pointene tilbage og så postet linket dertil i ovennævnte spørgsmål - Ditto med link hertil så alle kan se at du bestemt ikke var ude efter nogle :))
Avatar billede fcs Novice
01. august 2004 - 21:40 #5
Eerik>> Fint nok, det kan smutte for alle og enhver. Du er jo opmærksom på problematikken, så vi regner ikke med at det sker igen ;o)

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede eerikk Nybegynder
01. august 2004 - 21:48 #6
nikolajdu>> Din kommentar forvirrede mig lidt - hvad har pointene med det at gøre?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. august 2004 - 21:53 #7
Jeg misforstod vidst sistuationen, så bare glem det :))
Avatar billede eerikk Nybegynder
01. august 2004 - 22:40 #8
fcs> OK - tak for tålmodigheden... ;o]
Avatar billede fcs Novice
01. august 2004 - 23:35 #9
No problem ;o)
Avatar billede fcs Novice
10. august 2004 - 12:36 #10
Husk at acceptere svaret for at lukke spørgsmålet ;o)
Avatar billede fcs Novice
31. august 2004 - 15:39 #11
EErik>> Husk at acceptere svaret for at lukke spørgsmålet ;o)