Avatar billede elmoe Juniormester
31. juli 2004 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Undgå automatisk login!

Når jeg har været logget ind på messenger, så kommer der en tekst hvor der står min email og en knap derunder hvor der står: Log på. Så kan alle der åbner messenger på min computer bare logge direkte ind på min messenger konto. Kan jeg ikke gøre så den ikke gemmer mit logind så jeg skal bruge mit password når jeg vil logge på?
Avatar billede buddy45 Juniormester
31. juli 2004 - 19:22 #1
Vælg 'Log på med en anden konto'
skriv fx. 1234 udfor emailadresse
Sæt flueben i Log mig på automatisk og tryk OK
Der kommer en meddelse om forkert emailadresse. Tryk Annuller.
Luk og Afslut messenger helt.
Start den igen.
Sæt ikke flueben i 'Log mig på automatisk.
Avatar billede nopsen Ekspert
31. juli 2004 - 23:07 #2
alternativt kan du i start-kør skrive control userpasswords2, i det vindue der kommer frem, vælger du fanebladet avanceret og trykker på anminstrer adgangskoder, der fjerner du så den til messenger, så skal du igen logge manuelt på bagefter.
Avatar billede elmoe Juniormester
15. september 2004 - 05:31 #3
årh fedt mand! tak for hjælpen. kom med svar så i kan få points..
Avatar billede nopsen Ekspert
15. september 2004 - 16:52 #4
takker :)
Avatar billede buddy45 Juniormester
15. september 2004 - 17:37 #5
takker :o)