Avatar billede ahjac Nybegynder
31. juli 2004 - 12:02 Der er 5 kommentarer

Jeg kan ikkese billederne i mit Word 2002 dok,

Jeg kan pludselig ikke længere se billederne i word-dok., og tekstgrænserne er ændret til linier. Billederne er der og kan udskrives, så hvilket flueben er  fjernet/tilføjet?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2004 - 12:05 #1
Mon ikke det er
Tools - Options
fanebladet View og fjern hakket fra show - picture placeholders
31. juli 2004 - 12:12 #2
Vælg Vis->Udskriftslayout

Det lyder som om, du har fået valgt en anden visningsform.
Avatar billede stry Nybegynder
01. august 2004 - 11:51 #3
Det kunne være
Funktioner-> Indstillinger-> Udskriv og sørge for at "Tegneobjekter" er krydset af.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2004 - 01:34 #4
Måske:
Under Funktioner - Indstillinger. Fanebladet vis. Fjern et eventuelt flueben i Feltkoder.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2004 - 02:05 #5
Var der noget du kunne bruge?  c",)