Avatar billede morlin Nybegynder
30. juli 2004 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logger mig automatisk på

Hejsa

Når jeg åbner internet explorer på min nye bærbarer, starter Messenger også automatisk op. Det synes jeg er lidt små irriterende. Hvordan slår jeg den funktion fra ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. juli 2004 - 12:36 #1
Verktyg->alternativ->almänt hedder det på svensk der kan du välge
Avatar billede ladyhawke Novice
30. juli 2004 - 12:38 #2
åben messenger vælg funktion->indstillinger
Fanebladet Indstillinger: fjern fluebenet i "Kør dette program, når windows starter"

Prøv ad, hvis det ikke er nok så sig til...
Avatar billede morlin Nybegynder
30. juli 2004 - 12:39 #3
What ?
Avatar billede morlin Nybegynder
30. juli 2004 - 12:41 #4
Den kan jeg ikke finde ... det er en gammel version af messenger ... 4.7
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. juli 2004 - 12:41 #5
Längst oppe er der en verktöjslinie.
Avatar billede ladyhawke Novice
30. juli 2004 - 12:43 #6
gammel og gammel, den jeg sidder med er også en 4.7....

Har du prøvet det jeg skrev?
Avatar billede morlin Nybegynder
03. november 2005 - 15:25 #7
sådan
Avatar billede ladyhawke Novice
03. november 2005 - 16:06 #8
øhhhh, fik du ikke hjælp?
Det er en kende uhøfligt at score pointene selv, hvis man har fået nyttig hjælp... Hvis dem du har fået hjælpe af ikke har lagt et svar er det normalt at spørge om de vil have point før man lukker spørgsmålet og snupper dem selv....