Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2004 - 19:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

FIREFOX - Færre problemer med tomme spørgsmål

Jeg har nu i en måneds tid kørt med fuld skærm (i E-menuen "Funktioner") her på eksperten, og har oplevet et markant fald i fejlsider.

Så her har i mit lille tip :-D

Herudover kan jeg anbefale soreno's workaround:
www.eksperten.dk/spm/521082

Har personligt lagt den i Throbber'en, og må sige det er effektivt (når jeg ikke lige kommer til at klikke på "Close tab"-knappen istedet ;-)
Avatar billede googolplex Novice
29. juli 2004 - 20:39 #1
Jeg er ikke helt med, hvor skal jeg ligge hvad ind ?
Avatar billede googolplex Novice
29. juli 2004 - 20:43 #2
Når jeg finder 'browser.throbber.url', er det så value jeg skal ændre til det javascript?
Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2004 - 20:46 #3
jep
Avatar billede googolplex Novice
29. juli 2004 - 20:48 #4
Ok, men jeg synes stadig problemet fortsætter efter at jeg har genstartet FF :(
Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2004 - 20:57 #5
siger heller ikke, at det ikke kommer, siger bare at jeg oplever det markant mindre ;-)
Avatar billede melange Nybegynder
30. juli 2004 - 00:42 #6
Nu hader jeg at køre i fuld skærm, men jeg må indrømme at det faktisk hjalp voldsomt på problemmet.

Men jeg synes nu også at den her bug bliver mere og mere mystisk :)
Avatar billede exp Juniormester
18. oktober 2005 - 14:34 #7
c",)