Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 08:32 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Notes 6.5.1 - Out of Office

Hej,

Jeg har på en R5 server hørt at man kunne bruge R6 klient, så det ville jeg prøve, fint nok, det går også godt, men har også valgt at opdatere min Test mail med R6 design, men så forsvinder Out of Office muligheden.

Nogen der kan hjælpe med mig at finde den, i følge Help skulle den stadig være i Tools, men der ligger den ikke.

Hvad kan jeg gøre ?

Fra
Leif
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2004 - 09:25 #1
Ligger agenten der stadig?
View --> agents
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 10:09 #2
Jeg kan ikke finde den under der, men under Shared Code -> Agents -> OutofOffice
Avatar billede le_bon Nybegynder
29. juli 2004 - 10:28 #3
Kan godt være jeg er way off, men i min Notes R5 ligger "Out of Office" under Actions > Mail tools.

Det er måske også der du siger den ikke ligger??
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2004 - 10:31 #4
Hvis jeg kigger i min template, ligger den der.
Så det er nok det som er dit problem. Prøv at replace designet en gang mere for at se om du kan få den med ned på den måde...

FILE-->DATABASE-->REPLACE DESIGN....
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 10:52 #5
lo_bon -> Den ligger ikke hvor den plejer !!!!

wise -> Har prøvet at replace flere gang uden held, jeg bruger den lokale mail r6 template da jeg ikke har R6 på serveren endnu.
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2004 - 11:18 #6
Hmmm, jeg er ikke helt skarp på hvad der kommer med ved en template og hvad der ikke gør...
Jeg vil påstår at grunden til dit problem med den manglende out-of-office er den manglende agent.
I min R6.5 ligger den under PREFERENCES (knappen) i inboxen.

Det er ikke en fed løsning, men prøv evt at kopiere agenten fra templaten til mailfilen for at se om det hjælper...
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 11:28 #7
Kører du gammelt Layout endnu (Et grønt Deisgn med firkantet knapper)??? For der kan jeg finde den hvis jeg tager det gamle design.
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2004 - 11:40 #8
Var det layout spr til mig?
Nej, jeg køre R6 udgaven med lyseblåt mere luftigt design... Og der ligger OOO hvor den altid har ligget TOOLS--> Out of office (jeg mente den hed preferences, men det er tools...)
Men som sagt jeg er ret overbevist om at dit problem skyldes den manglende agent, for det er den agent som de andre ting styrer... - Eller måske din adgang til basen, men jeg går udfra at du er manager og din bruger står som ejer af mailfilen (check under tools-->Preferences)
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 11:47 #9
Ahh, det er fordi det er kun Mailfile owner der kan gøre det i R6 ! :-( I R5 kunne alle som havde adgang til basen !!!
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2004 - 11:50 #10
Ja, det kan meget vel være det... Jeg mener der er noget om den ændring...
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 11:52 #11
Vil du have lidt point for at lede mig derhen ???
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2004 - 11:57 #12
Tjaee så skidt da - går ikke så meget op i det ;-)
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 12:12 #13
Nej, men hvis man ikke spørger bliver man bare kaldt alt muligt !
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 12:13 #14
Men det er bare en anden tankegang, man skal ud, men sådan er det jo en gang imellem.
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2004 - 12:47 #15
Enig, better safe than kaldt alt muligt ;-)
Takker for points...