Avatar billede davsus Nybegynder
28. juli 2004 - 23:28 Der er 10 kommentarer

videoklip af ild!

Hej eksperter!

Jeg ska l i forbindelse med noget producering af en salgsvideo, bruge et lille videoklip af noget brændende ild, som skal fungere som baggrunden i noget tekst.

På forhånd tak,
Davsus.
Avatar billede morphman Nybegynder
28. juli 2004 - 23:48 #1
Avatar billede davsus Nybegynder
28. juli 2004 - 23:50 #2
1. Det skal ikke være animeret.
2. Det skal heller ikke koste penge.

Det kunne jo være at der var nogle som lå inde med et klip. Så slipper jeg nemlig for at tænde op i brændeovnen :)
Avatar billede davsus Nybegynder
28. juli 2004 - 23:51 #3
Og klippet behøver ikke at vare mere end 5 sekunder
Avatar billede morphman Nybegynder
28. juli 2004 - 23:53 #4
Avatar billede morphman Nybegynder
28. juli 2004 - 23:54 #5
hmmm...okay
Avatar billede davsus Nybegynder
28. juli 2004 - 23:55 #6
Og hvis jeg skulle købe mig til effekterne ville jeg nok vælge denne side: http://www.advanceflash.net/ :)
Avatar billede morphman Nybegynder
28. juli 2004 - 23:57 #7
Wow....That sure looks nice....rather fine page (Ctrl+D) :D :P
Avatar billede davsus Nybegynder
29. juli 2004 - 00:05 #8
haha - har tænkt på samme mulighed men desværre har de sat deres label på :) :(
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
02. august 2004 - 09:34 #9
Ahr - en skam, at det skal være brændende ild. Jeg har masser af film-klip med ild, men det brænder ikke ;o)

Held og lykke med at finde det.
Avatar billede davsus Nybegynder
02. august 2004 - 09:41 #10
Hvad mener du med at du har mange filmklip af ild, men at ilden ikke brænder :?