Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 11:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Web-cam "chat" program

Hej!

Jeg står og skal bruge et program til at Web-Cam-Chatte med! Så ville jeg høre om nogen af jer har et program som i har god erfaring med

Jeg har bare to krav:

1. Ikke koste det vilde (Max 500kr)

2. Ikke åbne alt for mange porte, helst ingen

/G
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
27. juli 2004 - 11:20 #1
Du kan bruge MSN. Der kan dog være lidt knas med lyden, så brug i stedet for Skype til lyden og MSN til cam..
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 11:59 #2
Jaa, men skal NetMeeting skal den ikke have åbnet en fandens masse porte ??? eller har det fået lavet om på det?
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
27. juli 2004 - 13:14 #3
Så vidt jeg ved er MSN og NetMeeting to forskellige ting. MSN kræver ikke du åbner nogle porte.
Avatar billede terrak Nybegynder
27. juli 2004 - 13:19 #4
www.eyeballchat.com

Kører efter min mening bedre end MSN, men så er problemet at det ikke er lige så kendt som MSN, så dine venner skal nok først til at downloade og installere det, for at kunne snakke med dig.
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 15:30 #5
Jeg har prøvet Eyeball, og man kan kun have en 1on1 video chat! og ikke en conferance som jeg gerne vil...

Desuden har jeg lige prøvet Messenger's (NetMeeting) mellem en privat ADSL fra TDC og en Prof ADSL TDC! og det virker fint når det er med en 3com router og TDC egen CISCO. så jeg holder mig til den løsning.
Avatar billede terrak Nybegynder
27. juli 2004 - 19:46 #6
Man kan sagtens bikse nogle scripts sammen, som gør at x antal personer alle kan se hinanden over webcam, på en hjemmeside.

Du kan også også webcam'me med flere på personer, på MSN.