Avatar billede jpvj Nybegynder
26. juli 2004 - 16:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mail til andre brugere

Det hænder ofte, at der enten skal omfordeles points eller gives en anden besked. Grundet spam, der der mange (incl. mig selv), der ikke ønsker at offentliggøre deres mail adr.

Kunne man ikke lave en funktion på E, der tillod at sende emails til en anden bruger gennem en mail form?

Alternativt kunne E lave sit eget mail system, hvor man kan sende fra bruger til bruger. Når en bruger logger ind, skulle det tydeligt fremgå hvis der var post i indbakken.
Avatar billede jpvj Nybegynder
26. juli 2004 - 16:02 #1
Det var vist ikke et spm :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 16:05 #2
1) Anmeld! tager points selv ;-)

2) God ide.. men det sker nok ikke.. og det ville være irriterende hvis man fik omkring 50-100 "mails" om dagen, hvor der står "kan du ikke lige kigge på spm xxxxxx??" :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 16:07 #3
PS: Det plejer vi at bruge eBruger.dk til.. enten via den interne post, eller via ebloggen..
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. juli 2004 - 01:27 #4
forstil dig lige hvor mange beskeder folk som Fromsej, Resist og andre der i øjeblikket står for HiJackThis logfiler (dem er der utrolig mange af for tiden her på eksperten)
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. juli 2004 - 18:54 #5
thesurfer> Nu har jeg ikke nærlæst FAQ, men et forslag til E er vel et input til Admins, og kræver vel ingen points??!

Jeg kan godt se problemet med mails i overflod. Står konkret med et problem og ville gerne "aflevere" nogle points, men kan ikke få fat i vedkomment, og han har tilsyneladende ikke set mit spm.

Hvad så med en anden løsning: Hvis man vil tildele en speciel bruger nogel points (ex. returpoints), så kan man gøre det og brugeren vil få umiddelbart besked om at de står og venter/er overført?
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 18:56 #6
jpvj hvis jeg ikke tager helt fejl mente thesurfer at du skal anmelde de folk der tager point selv istedet for at sende dem en mail :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 18:56 #7
og spørgsmål om eksperten er gratis jo :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. juli 2004 - 22:27 #8
Der skulle ha' stået "Anmeldt!".. dvs, at jeg "anmeldte" jpvj fom at tage pointsne selv..
Men det var en joke.. se 29/07-2004 18:56:51 :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 22:29 #9
thesurfer - hehe okay *GG*
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2004 - 17:34 #10
He-he...  U got me :p)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2004 - 00:14 #11
:-D