Avatar billede leif Seniormester
26. juli 2004 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Policy / Settings

Hey,

Jeg sidder lige og kigger i vores Domini Directory, som er opgraderet til det nye layout, dog er serveren ikke endnu !

Men der er Policy og Settings muligheder, dem har jeg ikke adgang til selvom jeg har Manager rettigheder til den, men er det noget som vil kunne hjælpe i hverdagen hvis der kommer en Ny database som nogen skal have ?

Fra
Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
26. juli 2004 - 17:32 #1
Du skal have tildelt nogle Policy-roller i adressebogens ACL.
Avatar billede leif Seniormester
26. juli 2004 - 18:05 #2
Ja, men i følge ACL i adressebogen kan jeg ikke få flere rettigheder eller er det bare mig ???

Men er min antagelse korrekt at det er for at kunne sætte policys om hvilke DB's de har på fx. deres Workspace ???
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2004 - 14:21 #3
Nå, der var åbenbart ikke mere hjælp at hente, lader det så lidt endnu.
Avatar billede jogii Nybegynder
09. august 2004 - 14:29 #4
tak for reminder. Hvilke roller har du tildelt har du fået tildelt i ACL?
Har du fået tildelt [PolicyCreator], [PolicyModifier], [PolicyReader] ?
Det er en mulighed at det først er serveren der under opgradering tilføjer disse roller til ACL. Du kan ellers selv tilføje dem ACL og bagefter knytte dig selv til dem.
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2004 - 14:37 #5
Okay, problemet er nok bare at serveren ikke er opgraderet endnu til R6, det venter vi lige lidt med da jeg skal til en IT session hos vores internationale afdeling.
Avatar billede jogii Nybegynder
09. august 2004 - 14:44 #6
Så du kan ikke se rollerne?
Er det jeres egen adressebog? Hvis det er jeres egen adressebog (ingen udenlandske servere i jeres adressebog) så kan du godt tilføje rollerne.