Avatar billede worrax Nybegynder
24. juli 2004 - 22:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSN kan ikke logge på.

Hej eksperter.

Jeg har et lille problem..
Min MSN.. kan ikke logge på... for en månede siden kunne den godt...

Når jeg er ovre ved andre som har internet.. logger den fint på...

Kan det være noget med en udgående port... ?. .. har nemlig spæret alle udgående porte undtagen et par stykker...
Avatar billede marzman Nybegynder
24. juli 2004 - 22:17 #1
hvad for en firewall har du ??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juli 2004 - 22:20 #2
Bruger du XP eller ME, kan du måske rette op på det, ved at bruge systemgendannelse.
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse. Vælg det nærmeste tidspunkt, hvor du ved det virkede. Vær opmærsom på, at programmer installeret efter det valgte tidspunkt forsvinder og opsætningen bliver sat som den var på det pågældende tidspunkt.
Avatar billede worrax Nybegynder
24. juli 2004 - 22:21 #3
ASTARO internet security

Det er en såen en prof en...  den sider på en linux maskine..
Avatar billede marzman Nybegynder
24. juli 2004 - 22:22 #4
der kan godt være problemmer nogle gange... men efter ca. 1 time virker det igen
Avatar billede worrax Nybegynder
24. juli 2004 - 22:25 #5
merzman -> det har ikke virkede i lang tid...
Avatar billede worrax Nybegynder
25. juli 2004 - 10:15 #6
Har fået det til at virke... trykkede bare på en masse forskelligt...  men ellers tak