Avatar billede vilsgaard Nybegynder
22. juli 2004 - 19:04 Der er 12 kommentarer

DVD drevet på min bærbare virker ikke!

Hej jeg har en bærbar med en kombineret QSI CDRW/DVD SBW242B cd/dvd brænder. Men Problemet er at mit DVD drev ikke virker men det gør Den til CD... Når jeg sætter en dvd i "skuffen" sker der ingenting. Når man trykker på d: for at åbne dvd'en siger den bare at der ikke er nogen i. Håber nogle kan hjælpe mig... Har selv prøvet alt hvad jeg kunne forestille mig var muligt!

Vilsgaard!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. juli 2004 - 19:24 #1
hvad type dvd er det du har lagt i?
Avatar billede vilsgaard Nybegynder
22. juli 2004 - 19:26 #2
en normal! Lang fra las vegas DVD!! Har prøvet med ret mange.
Avatar billede c-holst Novice
22. juli 2004 - 19:38 #3
incl at slette den i enhedshåndteringen. og genstarte
hvilken OS bruger  du i øvrigt
Avatar billede norbert Nybegynder
22. juli 2004 - 19:39 #4
Jeg har lige været igennem det samme med den ene af min stationære pc'er. Jeg havde haft resat harddisken og pludselig ville mit dvd-drev ikke læse dvd'er men kun cd'er. Jeg geninstallerede  powerDVD, men det hjalp ikke. Jeg installerede så XP igen oven på den gamle og nu virker det igen. Jeg ved om det er den rigtige måde at gøre det på, men det virkede hos mig. Og jeg mistede ikke noget på harddisken.
Norbert :-)
Avatar billede vilsgaard Nybegynder
22. juli 2004 - 19:40 #5
OS?? er ikke helt inde i alt det her! Og slette hvad??
Avatar billede c-holst Novice
22. juli 2004 - 19:40 #6
Avatar billede vilsgaard Nybegynder
22. juli 2004 - 19:41 #7
hmm hvordan installere jeg det oven på det gamle??
Avatar billede norbert Nybegynder
22. juli 2004 - 19:42 #8
Satte xp-disketten i, og da den spurgte om den skulle installere sagde jeg ja.
Avatar billede norbert Nybegynder
22. juli 2004 - 19:45 #9
Jeg vil så lige sige, at jeg har partitioneret disken i to, c og d-drev.
Avatar billede vilsgaard Nybegynder
22. juli 2004 - 19:47 #10
DET HAR JEG OGSÅ
Avatar billede c-holst Novice
23. juli 2004 - 09:28 #11
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

meget anerkendt guide til repairinstallation eller fuld formatering.
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 22:08 #12
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten