Avatar billede monster11 Nybegynder
22. juli 2004 - 15:48 Der er 15 kommentarer

Spy kamera

Hejsa,

Jeg er ikke tryk ved at gå fra mit hjem når jeg tager på ferie osv.
Så jeg ville høre om man kan få et billigt spy kamera?
Altså nr nogen går forbi skal det kunne tage et billede automatisk, skal helst kunne stå ude, meget gerne under 500kr.
Avatar billede beorn Nybegynder
22. juli 2004 - 15:51 #1
jeg ved at du kan få software til webcams som kan registrere bevægelse og automatisk tage et snapshot når det sker. men det kræver jo så at du har en pc stående tændt hele tiden og opløsningen på et webcam under 500 kr er absolut ikke god slet ikke i dårlig belysning.
Avatar billede monster11 Nybegynder
22. juli 2004 - 15:53 #2
Jeg har et udemærket webcam, men det jeg leder efter er et "Spy digital kamara" jeg ved de kan fås, jeg havde engang et som jeg købte i Toysrus, det virkede ok, men det er nu gået i stykker.
Avatar billede spe Nybegynder
22. juli 2004 - 16:24 #3
prøv at kigge på netauktionen qxl.dk der har jeg set sådanne ting ind imellem.
Avatar billede mobius6 Juniormester
22. juli 2004 - 16:28 #4
Avatar billede monster11 Nybegynder
22. juli 2004 - 18:09 #5
Beorn -> Lad mig lige høre hvad det program hedder så, det kan være beder end ingenting til at atarte på..
Avatar billede nilsen Nybegynder
22. juli 2004 - 22:32 #6
gd
Kigg her
http://www.axis.com/products/cam_211/index.htm
men det er naturligvis ikke noe som koster 500,-- - skal du ha noe med kvalitet og som virker må man åbne kontoen, spesielt tror jeg ikke det er noen mulighed for at få noe som kan bruges ude til den prisen.
N.
Avatar billede monster11 Nybegynder
23. juli 2004 - 14:36 #7
Beorn -> Skriver du lige hvad det program hedder??!
Avatar billede monster11 Nybegynder
23. juli 2004 - 14:36 #8
Eller nogle andre som kender et program som tager billeder når der er bevægelse foran cam'et..
Avatar billede beorn Nybegynder
23. juli 2004 - 17:41 #9
jeg havde et til mit første webcam men kan ikke lige finde cd'en til det og kan ikke huske hvad det hed. men jeg googlede lige lidt og fandt en hel del

bare søg på google på webcam software motion sensitive

der er en hel del forskellige, men har ingen ide om hvilket et som er det bedste.
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. juli 2004 - 18:18 #10
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. juli 2004 - 18:20 #11
masser af Motion Detecting camera soft.
Avatar billede monster11 Nybegynder
23. juli 2004 - 20:20 #12
Gider ikke selv lede efter et..
Jeg vil bede en af jer finde og prøve et, det skal være gratis og nemt at finde ud af.

Somsagt det skal kunne tage et billede og gemme det på harddisken og derefter tage et til og et til og et til og et til...
Den skal jo selv tage det/gemme det, når der kommer bevægelse på!!
Avatar billede monster11 Nybegynder
23. juli 2004 - 20:22 #13
100 point til den som finder det bedste !

Gider ikke selv lede og afprøve..
Avatar billede beorn Nybegynder
23. juli 2004 - 20:33 #14
har ikke noget webcam hvor jeg er lige nu, men kan se at Homewatcher 2.0 fra www.homewatcher.com findes i en gratis lite version som skulle kunne opfylde dine krav.
Avatar billede cdc Novice
23. juli 2004 - 20:55 #15
http://www.wallace.dk/shop/ køber vi selv fra til overvågning i butikker, men det koster ikke 500 kroner :o)