Avatar billede johnnykristensen Nybegynder
22. juli 2004 - 10:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

INotes 6.5 mailto subject kommando

Jeg bruger Domino 6.5.1 hvor jeg anvender Notes Web Access som standard email program. Når jeg bruger mailto kommandoen fra internettet med parameterne "Subject" og "Body" som f.eks.
<A href="mailto:test@test.dk?subject=Varenr:7020212021&body=Kat:99  Fab:  Model:480  Type:2658"><STRONG><FONT
color="#cc0000">Test</FONT></STRONG></A>

Så vil den sende til 2658 og der sætte ikke noget ind i subject eller i body feldtet !!
Er der nogen som har en løsning på denne problem stilling ??

MVH
Johnny
Avatar billede jogii Nybegynder
22. juli 2004 - 14:35 #1
Jeg vidste ikke at DWA kunne sættes som Mail program i IE. Hvad har du gjort for at sætte dette?
Avatar billede johnnykristensen Nybegynder
22. juli 2004 - 15:01 #2
For at du kan anvende Domino Web Access som standard post program skal du vælge at bruge Domino Web Access (6) som template. Så kan brugeren selv vælge at sætte DWA som std. mail program når han er logget ind - Brugerindstillinger - Andet - Standradpostklient - klik på kanppen "Gør til standrad"
Sådan !!!
Avatar billede johnnykristensen Nybegynder
22. juli 2004 - 15:01 #3
UPS - det hedder knappen !!
Avatar billede johnnykristensen Nybegynder
22. juli 2004 - 15:26 #4
Og Standard ?!?!?
Avatar billede noteshotline Nybegynder
03. august 2004 - 21:01 #5
Fjern Space og kolon fra tekststrengen - så virker den i min Notes IE linie...

Hans Holt
Avatar billede jogii Nybegynder
04. august 2004 - 00:03 #6
Det er nok rigtigt som Hans nævner. Jeg har set det samme med standard Notes. Du kan måske erstatte mellemrummene med %20.
Og tak for din vejledning til opsætning af iNotes.
Avatar billede johnnykristensen Nybegynder
18. august 2004 - 22:22 #7
Jeg har prøvet med %20 uden resultat !!
Jeg har valgt at lave det som en formular som åbner med de parameter som er valgt,
så jeg ikke behøver at vide hvilken mail klient de forskellige brugere har.

Tak for indsatsen !!