Avatar billede absurd Nybegynder
22. juli 2004 - 00:23 Der er 11 kommentarer

Problemer med HP Scanjet 4300c i Windows XP

Jeg har tilsluttet min scanner (HP Scanjet 4300c) til min PC via USB. Styresystemet er Windows XP.
Når jeg forsøger at starte scanner-softwaren, får jeg følgende besked:"Your scanner is currently being accessed by another publication. Please wait for the other application to finish or close it to allow HP Pressionscan LTX access"
Hvordan kommer jeg videre?
Avatar billede paletski Nybegynder
22. juli 2004 - 00:27 #1
Måske du skulle genstarte?
Avatar billede absurd Nybegynder
22. juli 2004 - 00:28 #2
er prøvet... 7-10 gange
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juli 2004 - 00:46 #3
Har du brugt scanneren tidligere, og har du i så fald nogen ide om, hvilket andet program kan være i brug sammen med den?

Kan der ikke laves indstilling for scanneren, fx. i Kontrolpanel, om hvilket program, der standard skal bruges ved scanning?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juli 2004 - 00:49 #4
paletski - Læs lige Eksperten FAQ  http://expfaq.1go.dk/ - især dette
"Jeg vil gerne deltage i et spørgsmål, hvordan gør jeg?
Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar.
Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar."
Avatar billede paletski Nybegynder
22. juli 2004 - 01:02 #5
Right! Sorry!
Men hvad nu, hvis jeg mente det virkelig var løsningen?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juli 2004 - 01:12 #6
paletski - Hvis du var sikker, lavede du ikke dit indlæg med et spørgsmålstegn. Bør derfor være kommentar. Hvis det VAR løsningen, skulle spørger nok bede dig lægge et svar bagefter.  :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. juli 2004 - 01:26 #7
Her er en troubleshooting procedure:
http://www.aacwd.com/pctandt/hpscanjet.html
Avatar billede absurd Nybegynder
22. juli 2004 - 13:59 #8
Tak for det Tonny Brandt. Mit problem er løst! Tak...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. juli 2004 - 14:02 #9
Fint :)

Jeg lægger i så fald et svar, du kan acceptere ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. august 2004 - 23:42 #10
For at acceptere mit svar skal du markere mit navn nede til venstre og trykke på accepter *s*
(ifald du ikke vidste det)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. august 2004 - 12:37 #11
Kan spørgsmålet lukkes ?