Avatar billede lite-koas Nybegynder
21. juli 2004 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slettes listen over seneste personer?

Hvordan sletter man den liste der popper frem når man logger på Msn messenger med windows xp?

Jeg tænker på at når man nu trykker log på og der kommer en boks frem hvor man skal skrive:

Brugernavn: test@msn.dk - F.eks.
Adgangskode: ost - F.eks.

Men man kan ved at trykke på pilen i rullevinduet også se alle andre personer der har været logget på messenger med andre adresser og det her vil jeg gerne vide hvordan man kan slette...

Har kigget overalt og søgt men intet er at finde...
Avatar billede knighten Nybegynder
22. juli 2004 - 13:45 #1
MSN Messenger husker de e-mail adresser der har logget på førhen, hvis dette irriterer dig og du gerne vil have dem fjernet så gør følgende:

  -  DU skal være logget på som administrator.

  -  Start>>Kontrolpanel>>Brugerkonti>>Klik på din bruger>>administration af dine gemte adgangkoder.

Hvis du sletter Passport.Net\* fjerner du automatisk logon.
Avatar billede knighten Nybegynder
02. august 2004 - 17:05 #2
har du fundet ud af noget... :)
Avatar billede lite-koas Nybegynder
02. august 2004 - 23:16 #3
Ja tak for det :)
Avatar billede knighten Nybegynder
03. august 2004 - 17:50 #4
np :)

Takker for point.