Avatar billede rasmushlarsen Nybegynder
19. juli 2004 - 14:59 Der er 3 kommentarer

Keywords: Ental/Flertal, omvendt ordstilling

Hej,

Jeg har et par korte spørgsmål vedrørende keywords til Google.

Skal man kun skrive et keyword i flertal, da det som regel indeholder keyword i ental. Eksempel:

Ental: "bluse"
Flertal: "bluser"

Hvis der nu bliver søgt på "bluse" vil flertalsformen, så ikke dukke op i søgeresultaterne, da der i "bluser" indgår "bluse"??Eller giver det højere ranking ved også at have entalsformen, så det er det specifikke søgeord, man rammer?

Har det stor betydning ved sammensatte keywords at man også tager den omvendte kombination med. Dvs. at hvis man har "sorte bluser" som keyword, så giver det god mening også at have søgesætningen "bluser sorte", da det optimerer søgningen?

Håber ikke det var alt for kryptisk. Jeg vil blive glad for lidt ekspertisehjælp her.

Tak,
Rasmus
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juli 2004 - 15:04 #1
Lyder måske banalt - men hvorfor prøver du dig ikke bare frem ? *S*
Avatar billede buddy45 Juniormester
19. juli 2004 - 15:10 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. juli 2004 - 15:13 #3
Læs denne artikle

http://www.eksperten.dk/artikler/103

Brug derefterværktøjerne til at se hvilke kombinationer det bedst kan betale sig at gå efter. Der vel være nogle ord hvor det er lige meget og nogle ord hvor det er meget virgitg at hvae både ental, flertal, fejlsatvninger, omvendt ordstilling, egeform osv osv med
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester