Avatar billede imma Forsker
23. februar 2001 - 12:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Statistik angående opkoblinger

Er der nogen der har et link til et sted hvor der er statistik over hvor mange der har isdn - adsl modems hvor tit de er på osv.

Avatar billede disky Nybegynder
23. februar 2001 - 12:28 #1
se statistik hos din internet udbyder
Avatar billede imma Forsker
23. februar 2001 - 12:29 #2
de  har da ikke noget kan du give mig et præcist link så er det ok
Avatar billede disky Nybegynder
23. februar 2001 - 12:31 #3
http://www.opasia.dk/kundeservice/status/puljer/

okay det er ikke opdelt efter hvordan folk kobler på men du kan se deres modem puljers belastning.

Hvad skal du egentligt bruge disse oplysninger til ?
Avatar billede imma Forsker
23. februar 2001 - 12:34 #4
jeg vil gerne vide hvor mange folk der stadig bruger 56.6 k modems f.eks og se hvor udbredt adsl er.. og gennemsnitshastigheden  for alle i danmark f.eks--- hvis mange har bredbånd - så vil jeg lave sites med større grafisk fylde og ikke komprimere det så det bliver grimt og grumset
Avatar billede disky Nybegynder
23. februar 2001 - 12:37 #5
det tror jeg ikke du finder nogen steder på nettet.

Prøv evt. at kontakte diverse udbydere.

Men blandt webdesignere siges det at en side med et k56 modem ikke må tage længere end max 10 sek. at loade, ellers går folk igen.
Avatar billede imma Forsker
23. februar 2001 - 12:39 #6
ja i know-- jeg søger bare den statistik det kunne jo være at der var nogen der vidste noget
Avatar billede brain Nybegynder
23. februar 2001 - 13:24 #7
Den slags statisktikker er jo ikke offentligt tilgængelige. Statistikkerne bliver jo brugt til planlægning af kampagner osv. det er der ikke nogen ISP der har lyst til at fortælle sinde konkurrenterne noget om på forhånd...
Avatar billede imma Forsker
23. februar 2001 - 13:40 #8
nej du har nok ret--- men der er bare så mange andre statistikker som f.eks det her
http://websnapshot.mycomputer.com/
Avatar billede oskar Nybegynder
26. februar 2001 - 20:05 #9
Avatar billede nettrawler Nybegynder
18. marts 2001 - 05:06 #10
Jeg kan med sikkerhed fortælle dig at disse informationer får du ikke. Disse oplysninger er nemlig ofte så fortrolige at selv ikke mange af de ansatte ved de præcise tal.
ps. jeg arbejder selv ved en af de førende Internetvirksomheder i denmark.