Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
14. juli 2004 - 09:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dato for sidste indlæg på spørgsmål oversigten

Kan vi ikke få tilføjet datoen for sidste svar/kommentar til spørgsmål oversigten?

Jeg kunne specielt godt tænke mig denne funktion når jeg ser oversigten over hvilke spørgsmål jeg deltager I, så jeg kan se om nogen har kommenteret dem fornylig.
Avatar billede hubs Nybegynder
15. juli 2004 - 13:06 #1
Har du ikke slået 'Abonnér' til i de spørgsmål hvor du deltager, så du får en E-mail hver gang der bliver kommenteret i de pågældende spørgsmål?
Avatar billede hubs Nybegynder
15. juli 2004 - 13:08 #2
Men jo ellers synes jeg også det kunne være rart med en samlet oversigt c",)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
15. juli 2004 - 13:10 #3
jeg har slået abonner til på de pågældende kategorier, men har siden sidste opgradering af eksperten konstateret denne funktion ikke virker 100% mere..

og da det virkede, savnede jeg af og til denne funktionalitet, da jeg sletter den slags email fra eksperten, når jeg har læst indlægget.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2004 - 13:35 #4
har du prøvet at bruge box'en "Nyeste indlæg i spørgsmål du deltager i"

http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=box

den viser 5 spm med nyeste indlæg
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
15. juli 2004 - 13:44 #5
gælder vist kun for pro medlemmer...
Avatar billede roenving Novice
15. juli 2004 - 14:25 #6
-- savner også denne funktionalitet ...

-- og boksen med de nyeste indlæg giver kun mening, hvis du sidder ved computeren når den opdateres eller kun deltager i ret få spørgsmål ...

Hvis du deltager i spørgsmål, som genererer over en 6-7 nye indlæg pr. døgn er den boks kun nyttig, mens du sidder og kigger på et opdateret browser-billede !-)
Avatar billede hubs Nybegynder
02. september 2004 - 11:03 #7
Husk at lukke spørgsmålet c",)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
02. september 2004 - 11:18 #8
Tænkte ikke over at lukke spørgsmål uden point...
Avatar billede hubs Nybegynder
02. september 2004 - 11:25 #9
Det var nu også bare lige for en god ordens skyld c",)