Avatar billede avang Nybegynder
13. juli 2004 - 14:46 Der er 3 kommentarer

Dvd maskine kan ikke læse cd nr. 2

Hej,

Jeg har et spørgsmål som jeg gerne vil have besvaret hvis muligt. Jeg har en film som fylder 2 dvd'er men jeg kan kun læse dvd nr. 2.

Begge skiver fungerer på andre dvd maskiner+min pc'er

Kan det være måden dvd nr. er brændt på eller?
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 14:48 #1
gå ned i butikken og få den byttet jeg har selv prøvet det nummer og den nye jeg fik var så ok

dvd afsp er en pioneer dvd 515
Avatar billede avang Nybegynder
13. juli 2004 - 14:53 #2
okay, men det er jo brændte dvd den ikke kan tage, den kan sagtens læse originale dvd'er - så kan jeg vel ikke bytte den?
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 16:51 #3
har du brændt dem for hurtigt ?

dette problem har jeg set med alm cdr de kan ikke læses i ældre drev