Avatar billede 12tri Nybegynder
13. juli 2004 - 14:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Opdater msn messenger

Hej experter

Jeg har en set at man kan få opdateret meenger så man kan tegne i stedet for at skrive i feltet.

Se billedet på http://www.12tri.dk/ikke-navngivet.bmp

Hvordan får jeg opgraderet så jeg også kan gøre det, er der nogen som ved hvor der kan hentes en udvidelse?
Avatar billede ferdinand.k Mester
13. juli 2004 - 14:43 #1
send en mail til nicoline84@hotmail.com og spørg ... :)
Avatar billede knighten Nybegynder
13. juli 2004 - 14:45 #2
Avatar billede avang Nybegynder
13. juli 2004 - 14:49 #3
Hej,

opdatering kan du finde på www.msn.dk
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. juli 2004 - 14:55 #4
og husk - MSG Plus! skal være installeret - hent det på www.msgplus.net
Avatar billede knighten Nybegynder
13. juli 2004 - 14:58 #5
Og husk _IKKE_ at acceptere sponsorpakken der følger med hvis du ikke har plus i forvejen, den er fuld af spyware.
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. juli 2004 - 14:59 #6
Nemlig rigtig knighten - for, så får du en masse bøvl med at skulle til at bruge hijackthis og sådan for at få det fjernet... undgå hellere det :)
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. juli 2004 - 15:01 #7
Knighten - følger det der InkRedist med i det link, du har givet ham - for det skal installeres før, man kan installere selve HandWriting...
Avatar billede knighten Nybegynder
13. juli 2004 - 15:03 #8
Det ved jeg ikke. Har ikke installeret det plugin endnu, så det først igår. :)
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. juli 2004 - 15:05 #9
k - men du skal have installeret INK REDISTRIBUTABLES... Men det skal lige siges, at det godt kan være, du skal prøve at installere det nogle gange, før det gider virke... Altså først det der inkRedist, og så selve handwriting... Det skal nok gøres en 4-5 gange, før den gider fatte det - det er ikke kun mig, der har haft det problem, men alle dem jeg kender, har måttet gøre det...!
Avatar billede 12tri Nybegynder
13. juli 2004 - 18:40 #10
Jeg har prøvet det i henviser til, og de virker helt sikkert, der er bare det problem at jeg kun har windows ME, og ikke kan køre nyere versioner, de plugins i henviser til virker kun i 2000 eller xp, har i bud på noget som virker i ME?

Men mange tak for hjælpen, det var det jeg søgte, det virker desværre bare ikke
Avatar billede knighten Nybegynder
13. juli 2004 - 18:52 #11
Hvis du kigger på www.mess.be kan du på forsiden se et link til det samme plugin. Der står: "If you have XP then just run the installation attached and restart MSN Messenger. If you don't have the ink files or you don't have XP than download and install the ink files. You need MSN Messenger 5 or 6 and Plus! The convert (middle tab) only works on Tablet PCs." Og der er et link til den ink-fil som det garanteret også er zaditor snakker om.
Hvis du stadig ikke kan få det til at virke, så prøv at søg efter "Handwriting Plugin" på google. Der er garanteret over 500 andre der har siddet med det samme problem som dig ;)
Avatar billede knighten Nybegynder
13. juli 2004 - 19:40 #12
Jeg har fået det til at virke nu uden problemer.
Sørg for at de ink-filer ligger i C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Ink.
Genstart MSN og aktiver plugin under plus i menulinien.

Hvor ser du at det står at det kun virker i 2000 eller xp?
Avatar billede 12tri Nybegynder
13. juli 2004 - 19:52 #13
Det er efter at jeg har fået det instaleret, står der noget i retning af (på engelsk vel at mærke): Du har ikke win xp eller 2000, derfor tryk næste og prøgrammet vil aftumotisk blive fjernet. og man kan ikke andet end at gå videre.

Jeg prøver lige at søge lidt