Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 12:22 Der er 13 kommentarer

problemer med 6.2

jeg kan installere MSN 6.2, jeg får at vide det er et ugyltigt F drev på min pc, men jeg har ikke noget F drev.

Har dog en USB pen som jeg kalder F men der er ikke sat til når jeg prøver og den/det F drev vises ikke under 'Denne Computer'

hvad kan jeg gøre??
Avatar billede joryje Nybegynder
13. juli 2004 - 12:27 #1
I hvilken forbindelse opstår problemet?
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 12:28 #2
der skulle stå KAN IKKE, problemet er at jeg ikke kan installere programet.
Avatar billede joryje Nybegynder
13. juli 2004 - 12:31 #3
Jeg tror det er fordi installationsprogrammet prøver at installere det på et F-drev.
Sæt drevet til C: istedet for.
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 12:32 #4
jeg får aldrig muligheden for at vælge....
Avatar billede joryje Nybegynder
13. juli 2004 - 12:35 #5
Nej, det opdagede jeg også lige...
Slet den gamle installationsfil og prøv at downloade en ny.
Når du så skal til at installere Msg igen, så prøv at afinstallere den gamle version først.
Avatar billede joryje Nybegynder
13. juli 2004 - 12:37 #6
Husk at downloade den til C-drevet!
Downloadede du første gang programmet ned på din USB-pen?
Avatar billede jaze Nybegynder
13. juli 2004 - 12:38 #7
Har du engang haft et f:\ drev som dit standard dokument drev?
Avatar billede joryje Nybegynder
13. juli 2004 - 12:41 #8
Han har jo en USB-mermorypen, som han kalder for F:
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 14:42 #9
.......Slet den gamle installationsfil og prøv at downloade en ny.......

mener du jeg fjerne alt Msg og starte forfra?? det har jeg tænkt på men tør ikke, hvis det nu ikke hjælper har jeg selt ingen ting. (bruger 5.0 nu)
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 15:48 #10
-tillæg:
har nu prøvet at hente Msg 6.2 igen, klikkede på 'åbne' og gjorde ellers som der blev sagt men med den samme fejl, F drev ugyltig,
prøvede så at søge efter dette der F-drev men det findes altså ikke, det viste jeg nu godt men ville lige være 100 % sikker, igen igen.

en ting mere, Outlook Express åbner selv Msg, det er 5.0 udgaven det åbner, selv om der også er en 6.1 på min pc, kan det laves om??
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
13. juli 2004 - 16:31 #11
------nu virker det-----------
hvorfor er jeg ikke helt sikker på, men jeg gjorde dette: satte min mermory-pen til, slettede et ikon/genvej til mermory-penen/F: fra skrivebordet også kunne jeg installere Msg 6.2, jeg syndet det lyder meget underligt men sådan er det nu en gang.

jeg takker for at nogle ville prøve at hjælpe.
Avatar billede jaze Nybegynder
13. juli 2004 - 23:25 #12
joryje>> hvis din kommentar er til mig, så besvarer det ikke mit spg. jeg spørger om han har haft f: som standard dokumentsti (højreklikket på dokumenter mappen og valgt sit F: drev som placering) hvis dette skulle være tilfældet fejler XP nemlig, når standard drevet ikke er tilsluttet.
Avatar billede jaze Nybegynder
13. juli 2004 - 23:26 #13
ups: fortsættelse XP fejler under nogle installationer hvis ens standard drev ikke er tilsluttet sådan.