Avatar billede bootie Nybegynder
10. juli 2004 - 18:48 Der er 1 løsning

Problemer med Reference Copy af object

Hej Xperter.

Jeg har et lille problem med en box modeling tut jeg er ved at prøve mig frem med.

Fra starter laver er et object og jeg klipper lidt i og så skal jeg lave en Reference Copy af dette object. Så skal jeg applye en MeshSmooth på et af dem, men lige meget hvilken jeg vælger kommer den meshsmooth med på begge mine objecter!

Som mine uerfarene øjene ser det skulle det fungere som at det ene object ser ud som det gerne skulle om det og det andet object er den rå figur hvor jeg hiver og trækker i polygoner og verticies.

Hvad er det lige jeg gør forkert i forhold til beskrivelsen?

http://www.3dcafe.com/asp/tutorials/max/boxmodelingalien/boxmodelingalien.asp
Det er allerede på billede nummer 2 den glipper for mig.
Avatar billede bootie Nybegynder
10. juli 2004 - 19:51 #1
Figured it out myself.

Good thing with the 3dbuzz videoer.