Avatar billede janusb Nybegynder
10. juli 2004 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvad er nemt at bruge til det?

hej.
hvad er nemt at bruge når man skal lave en film hvor der er to dyr og synger?
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 16:23 #1
det er bestemt ikke nemt at lave en 3d film hvor 2 dyr sidder og synger og hvis du ikke har erfaring med nogle 3d programmer vil jeg mene du skal droppe den ide.

et meget brugt på program til 3D er 3d Studio max, men ikke et program man køber for at lave en enkelt ting da det ikke er helt billig
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. juli 2004 - 08:33 #2
korrekt, det er lige lovligt ambitiøst at forstille sig at du kan lave 3D modelering og animation uden forudgående kendskab 1 år eller 2's intensivt studie vil dog nok sætte dig i stand til det :)

Alternativt kan du lave en 2D animation i Flash, det er i grunden DET flash er tænkt til. (altså vektor "modelering" og animation) med lyd og det hele :)

HVIS du VIl modelere 3D er 3dStudieMax et ok bud :)

Men start her:
http://www.3dmaxer.dk

hent: "blender"

:)