Avatar billede -hyber- Nybegynder
07. juli 2004 - 21:12 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Nybegynder til pc! Guides!?

Hej eksperten :)

Min chef har lige fået sig en computer! Og lad mig sige det som det er, Han er ikke speciel god til at håndtere den!

Har derfor fået til job at skaffe nogle "guides" hvor man får forklaret tingene på en god og nem måde!

Ting som kopiering / flytning af filer og mapper.

Altså ganske alm. begynder ting til en begynder :)

Ha en god aften >HyBeR<
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2004 - 21:25 #1
hvad med at lave dem selv..?

Nogle gode screenshots, og forklaringer, som du ved han kan bruge til noget..?

Du kan evt. lave det som en web-side, og sende det til ham.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
07. juli 2004 - 21:27 #2
Tjaa :) Men Hvis der alligevel var lavet sådan en side ville det jo være lækkert!

Ved der er lavet en hp for dem der er nye mht. php, asp osv. ! Hvorfor skulle der så ik oss være for nye windows brugere :) ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2004 - 21:29 #3
hvad med denne side..feks..> http://www.eaid.dk/eaid.php?action=list
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. juli 2004 - 23:31 #4
det letteste var vel at sidde dig ned sammen med ham 2-3 timer og vise ham rundt i Windows. Windows er idag så brugervenligt at ALLE kan finde ud af det selvom de aldrig har set en computer før, så et par timer og en kop kaffe så burde han ha lært de fleste ting.
Avatar billede miss-g Seniormester
08. juli 2004 - 20:42 #5
Måske er der noget her der kan bruges:
http://www.kenddinpc.dk/
http://www.hager.dk/pckkopgaver.html

http://www.wintip.dk/link/windows.htm

Ellers kan man jo købe de der IDG hæfter *S*
Avatar billede -hyber- Nybegynder
10. juli 2004 - 08:12 #6
bartfreak et svar fra dig oss :)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. juli 2004 - 09:20 #7
okay..O)
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 09:57 #8
Avatar billede freehelp Praktikant
18. juli 2004 - 11:43 #9
Har du tid til lidt feedback - eller svar på om du ønsker yderlige hjælp??
Avatar billede -hyber- Nybegynder
19. juli 2004 - 10:03 #10
Rolig nu? Lad mig nu lige komme hjem fra ferie ik?