Avatar billede zahr Nybegynder
07. juli 2004 - 01:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til spraylogos i counter

Jeg har fundet et sted hvor man kan hente nye spraylogos til counter men kan ik få dem til at virke. Hvad skal man gøre med dem efter at have hentet dem, jeg kan ikke finde ud af hvor de skal ligges henne i steam.................håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak
Avatar billede hmann Nybegynder
07. juli 2004 - 08:20 #1
når du har hentet spray-filen (pldecal.wad), så gemmer du den i mappen

C:\Steam\SteamApps\_din_acount_\counter-strike\cstrike\

lav nu 2 kopier af pldecal.wad -filen, så du har 3 ialt!
Kald den ene for "tempdecal.wad" og den anden for "decal.wad"

du skulle nu være klar... du behøver ikke vælge sprayet nogen steder!
bare ind og spray løs :)

PS:
hvis du går ind i menuen for sprays, vil dit nye spray blive overskrevet - derfor skrivebeskytter du lige de 3 .wad-filer (pldecal.wad , tempdecal.wad , decal.wad) først. (højreklik på filerne, vælg egenskaber, sæt kryds i skrivebeskyttet)

/HMann