Avatar billede frigsfrogs Nybegynder
06. juli 2004 - 18:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Overfladen får ingen farve. kun kanterne. hvorfor?

Hejsa. jeg har leget lidt med at lave et tandhjul i 3d studio max efter en bog jeg har lånt på biblioteket (jeg er noob). tandhjulet blev lavet i 2d helt som det skulle men da jeg sku lave en bevel (lave det til 3d) gik det i ged. for når den blir f.eks. 10 pix høj så er det kun det på kanterne der bliver farvet. ikke top og bund på tandhjulet (altså selve de 2 store flader). håber i forstår.

hvordan kan det være?

Mvh Carsten
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. juli 2004 - 18:18 #1
Horfor oprette det samme spørgsmål 2 gange ?
Luk venligst det ene, da det heller ikke er tilladt *S*
Avatar billede frigsfrogs Nybegynder
06. juli 2004 - 18:19 #2
hvordan sletter man et indlæg... min spand gik i ged :(
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. juli 2004 - 18:19 #3
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. juli 2004 - 18:19 #4
Du kan ikke slette det, men lukke det.
Smid et svar selv og accepter det *S*
Avatar billede frigsfrogs Nybegynder
06. juli 2004 - 18:20 #5
jeg er nordeuropas største torsk :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. juli 2004 - 18:21 #6
Pyt med det - det var tydeligvis en fejl *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. juli 2004 - 18:22 #7
Du skal markere dit brugernavn nede til venstre og derefter klikke på <Accepter>
Avatar billede frigsfrogs Nybegynder
06. juli 2004 - 18:27 #8
hov... havde lige glemt at markere det. derfor der ik skete noget. tx. du har ik noget svar tilfældigvis på spørgsmålet ellers?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. juli 2004 - 18:29 #9
Desværre nej du - ved stort set intet om grafik. Men det er der mange andre herinde som gør, så hvis du er lidt tålmodig kommer der nok en løsning skal du se ;o)