Avatar billede predator Nybegynder
05. juli 2004 - 17:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lovlig mp3?

Er det lovligt at rippe sine egne musikcd'er til MP3? og her leder jeg efter nogen der VED det.. evt. med henvisning til et tidssvarende link.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
05. juli 2004 - 17:44 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2004 - 17:48 #2
fra danmarks mest forhadte:

http://www.antipirat.dk/Default.asp?id=287

Må jeg kopiere en original musik-cd eller film, som jeg selv har købt?

    * Du må gerne kopiere en original musik-cd eller film, som du selv har købt, men du må alene bruge kopien inden for din husstand, i din bil eller i dit sommerhus.
Avatar billede predator Nybegynder
05. juli 2004 - 18:33 #3
Ingen SVAR? ;-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2004 - 19:40 #4
Du skal i hvert fald have hele historien: du må ikke lave en kopi som fx MP3-fil
ved at omgå en kopibeskyttelse på CD og lign. Det står i linket, men kan jo li'så godt nævnes her også.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2004 - 11:08 #5
svar
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
15. juli 2004 - 18:16 #6
det er forbudt at ændre på dit digitale medie.

som fx wma mp3 ogg ogg.