Avatar billede soren1990 Nybegynder
05. juli 2004 - 12:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

And med Briller (MSN IKON)

Nogen der har set, et display billede, der forstiller en and med briller?
Det er ligesom det normale bare med briller!
15 til ham der finder det!
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2004 - 13:07 #1
De har den med dykkerbriller - det er ikke den du tænker på, vel?
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2004 - 13:11 #2
Menuen - funktioner - indstillinger

Under punket display billede, vælger du SKIFT BILLEDE, og trykker på HENT FLERE BILLEDER...

Under diverse finder du anden med dykkerbriller...
Avatar billede soren1990 Nybegynder
05. juli 2004 - 13:12 #3
Jeg fandt den,.. Også før du svarede men du får alligevel pointsene...
Jeg huskede den abre som en med briller.. Skulle bruge den til et logo.. ÆV!
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2004 - 13:12 #4
Du kan også se den her (under diverse):
http://messenger.msn.dk/Resource/Tiles.aspx
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2004 - 13:12 #5
Ok - takker *S*
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 13:22 #6
så lige du skrev du skulle bruge den til et logo :) pas på med Copyright.
Avatar billede soren1990 Nybegynder
10. juli 2004 - 13:46 #7
har brugt et andet billede... En tilfældig tegning jeg fandt på nettet  *S*
Håber det går :-D
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 14:21 #8
soren1990 i princippet går det ikke at bruge ting du bare finder på nettet, men med lidt god manipulation og kun på en lille side tror jeg ikke det gør så meget :) bare husk hvis du laver størrer projekter kan du få røven på komedie hvis du bare bruger hva du finder på nettet
Avatar billede soren1990 Nybegynder
10. juli 2004 - 14:23 #9
Jeps.. Det er nu bare et lille logo til hattrick.org¨
Men selvfølgelig.. Har det altid i baghovedt.. Jeg bliver også sur hvis nogen kopire mit, uden at få lov
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 14:29 #10
godt ;) forsat god weekend