Avatar billede -krycek- Nybegynder
05. juli 2004 - 09:17 Der er 3 kommentarer

divx undertekster i windows xp media center

Hejsa

Jeg kan ikke få undertekster til at virke i divx film i windows xp media center?
Jeg har prøvet at bruge at bruge vobsub, men der virker det kun i windows media player.

Så hvis der er nogle som har haft samme problem og fået det løst, må de meget gerne skrive et svar.

MVH

KRyCeK
Avatar billede jonaslo Nybegynder
12. juli 2004 - 03:28 #1
jeg har også samme problem jeg har arbejde på d et stykke tid har haft en masse programer VOBSUB og en masse andet men lige nu her jeg VideoLan som r ret odt synes jeg kan bare ikke få teksterne til at gå efter munden :0
Avatar billede -krycek- Nybegynder
12. juli 2004 - 07:38 #2
jeg er ikke sikker på jeg forstår dit svar? Bruger du vobsub eller et indet program som hedder Videolan?
Avatar billede dunkz Nybegynder
06. september 2004 - 19:14 #3
Hvis underteksterne ikke passer efter mundbevægeleserne, så er det garanteret fordi du har nogle forkerte undertekster der ikk passer til filmen.. Det kan godt være at de hedder det samme, men ikk sikkert det er dem der passer til.. Prøv at åbne din undertekst fil (SRT) og se hvornår den første tekst starter, prøv så bagefter at se din film og se hvornår de først taler, hvis tiden, hvor de første gang taler ikk passer med tiden på den første tekst i undertekst filen, så er det ikk de rigtige undertekster du har..

Hvis du ikk kan få dem til at virke i Windows XP Media Center, så prøv enten at afinstallere alle de codec du har (Hvis du har installeret nogle) og afstat dem med ACE MEGA CODECS.. Og så husk at omdøbe undertekst filen til det samme som filmen og smid dem i samme mappe.. Så skulle det meget gerne virke..

Hilsen DunkZ