Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
03. juli 2004 - 22:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er Kodak DX4530 Til 1999 kr. et godt køb?

Jeg skal ha et kamera med på ferie er dette her et godt nok køb eller skal man købe en nyere model?????

http://www.digitalmagasinet.dk/showcam.asp?ID=125

Kan købes i Føtex for 1999 kr.
Kun 100 kr. dyrere end i diverse netbutikker.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juli 2004 - 02:03 #1
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Kodak/kodak_dx4530.asp

det ser ud til de er glade for det her, jeg har aldrig selv holdt kameraet i hånden derfor skal jeg ikke kunne sige hvordan kvaliteten af dette kamera er. men ville bruge lidt tid på www.dpreview.com/sidebyside.asp og sammenligne forskellige kameraer inden du vælger.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juli 2004 - 02:04 #2
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juli 2004 - 02:05 #3
og en anden ting er gå ned i din lokale fotohandler, tag kameraet og hold det i hånden føl det... du vil sagtens kunne mærke forskel på om kvaliteten er iorden hvis du er i tvivl så tag et canon kamera ned og hold i den anden hånd. :)
Avatar billede rasm Nybegynder
08. juli 2004 - 19:18 #4
Du skal ikke købe kodak!

Jeg ved godt at det er fristene med pris VS mp osv, men jeg kender en som gjorde det med lige det kamera og han ville hellere eje mit Canon A60 med 2 mp som var lidt dyere dengang, det koster 1700 over nettet nu.

Mvh Rasmus
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
08. juli 2004 - 23:26 #5
Har også selv fundet ud af det det vist er et dårligt kamera.

Har i nogen andre forslag???????
Avatar billede rasm Nybegynder
09. juli 2004 - 12:11 #6
Canon S1 IS godt nok kun med 3 mp men rigtig godt, 4000 ca.
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
01. februar 2006 - 17:34 #7
Til jer som er berettiget til point.

Læg venligst et svar.
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
08. februar 2006 - 21:58 #8
Hej.

Tar selv pointene.
Håber det er okay da ingen har lagt et svar!!!!