Avatar billede iknowstuff Nybegynder
01. juli 2004 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Firefox og blanke sider

Jeg har set dette spørgsmål har været oppe før, men nu stiller jeg det altså lige igen.

50 procent, og opefter, af de spørgsmål jeg åbner, er siden blot blank. Hvis jeg er heldig, bliver siden renderet normalt efter et enkelt tryk på f5. Det er ganske irriterende.

Har udviklerne af Eksperten tænkt sig at gøre noget ved dette? Flere og flere benytter sig af Firefox nu.

Én ting er sikkert: sker der ikke noget, bliver min tid her på sitet ganske kort.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
01. juli 2004 - 15:21 #1
Heh, da jeg oprettede spm, og fik det vist, var siden også blank -indtil tryk på f5 :(
Avatar billede exp Juniormester
01. juli 2004 - 15:36 #2
Udviklerne har tænkt sig at gøre noget ved det, men der er ingen der aner, hvorfor fejlen kommer...

Der har endda været eksperter inde over - ingen kunne finde en løsning... så du skal nok ikke regne med at der kommer en løsning lige foreløbig.
Avatar billede mat Nybegynder
01. juli 2004 - 16:01 #3
http://www.eksperten.dk/spm/513704 - jeg oprettede det her om samme.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
01. juli 2004 - 16:38 #4
okay, håber de "kloge" hoveder finder en løsning :)
Avatar billede exp Juniormester
01. juli 2004 - 18:51 #5
iknowstuff >>
Me too - men tror det desværre ikke lige umiddelbart... tror det kræver en seriøs omprogrammering af E :-)
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
05. juli 2004 - 21:33 #6
oh well, har fået nok. det kan være jeg kommer tilbage, hvis de engang får fixet sitet :|
Avatar billede squashguy Nybegynder
12. juli 2004 - 20:17 #7
bryder lige ind..

http://www.eksperten.dk/spm/519232 denne er godt nok styg ved firefox. flere gange skulle jeg reloade 4-5 gange, før siden gad blive vist korrekt.
Avatar billede mat Nybegynder
12. juli 2004 - 20:50 #8
Brug stylesheet knappen nede i venstre hjørne - slå over på "basic" og så tilbage på "eksperten".