Avatar billede kreller1 Nybegynder
28. juni 2004 - 20:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at connecte

Hey jeg har problemer med at logge på msn messenger og kunne komme ind på internettet. Jeg er online da jeg kan side og spille Counter-Strike.! Når jeg prøver at logge på messenger siger den: Det lykkedes ikke at logge på .NET messenger da der var problemer med tjenesten eller internet forbindelsen. Kontroler at du er forbundet til internettet. 0x81000301

Håber meget i kan hjælpe.:!
Avatar billede korup Nybegynder
28. juni 2004 - 20:55 #1
prøv at lukke MSN helt og så starte den op igen. Det virker for mig

/korup
Avatar billede celebrity Nybegynder
28. juni 2004 - 20:57 #2
Deres server er eventuelt nede, eller du har skrevet forkert! ;-)
Avatar billede kreller1 Nybegynder
28. juni 2004 - 20:58 #3
Ingen af delene virker..!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 20:59 #4
Hviken Windows bruger du ?
Avatar billede kreller1 Nybegynder
28. juni 2004 - 21:00 #5
Håber jeg har beskrevet fejlen grundigt. Det er også mit internet den er galt med. Men kan dog stadig side online og game..!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 21:01 #6
Bruger du XP eller ME -
Forsøg med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse. Vælg det nærmeste tidspunkt, hvor du ved det virkede. Vær opmærsom på, at programmer installeret efter det valgte tidspunkt forsvinder og opsætningen bliver sat som den var på det pågældende tidspunkt.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 21:11 #7
Smider et svar hvis det hjalp dig *S*
Avatar billede kreller1 Nybegynder
28. juni 2004 - 22:55 #8
Har prøvet systemgendanelse men ddet virker ikke den kan ikke gendanne min comp..:( det var efter min mor "kom til" at slukke den på kontakten..!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 23:00 #9
Har du forsøgt med en systemgendannelse og det ikke har hjulpet, kan du prøve nedenstående, som vil rette op på småfejl i filsystemet !
Start - Kør - Skriv - sfc /scannow
Husk mellemrummet mellem    sfc og /

sfc = (S)ystem(F)ile(C)hecker

Din Windows cd skal ligge i drevet mens du gør det.

Hjælper det heller ikke må du i gang med en rep.
Sådan foretager du en reparation af Win XP eller Windows 2000 -

1: Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at i din bios skal dit cd-rom drev være sat til first boot device.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du springe det første tilbud om reparation over og fortsætte din installation (nyinstallation)

2: Nu kan du så vælge hvilket drev din (nye) installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.

3: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og spørger om du vil slette det (L) eller om du vil lave en reparation (R) – vælg  reparer.

4: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation, men den beholder alle dine indstillinger og dit skrivebord intakt og det bedste ved det hele er, at pc’en slipper af med alle fejlene.

5. Slap lidt af, mens pc'en arbejder.

6: PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation"

Nedenstående link er en god hjælp.
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede kreller1 Nybegynder
28. juni 2004 - 23:01 #10
Siger mange tak og prøver det..:) Her har du lidt points..:P
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 23:10 #11
Takker selvfølgelig for pointene. Men skulle vi nu ikke lige vente at se, om du får det til at virke. Jeg skal jo ikke ha' point, hvis det ikke er mig som gi'r dig løsningen på problemet.
Du får dem selvfølgelig tilbage, hvis jeg ikke kan få det til at virke for dig ;o)
Avatar billede tatziki Nybegynder
03. juli 2004 - 11:27 #12
Det skal lige siges at man går ind i BIOS'en ved at trykke delete (DEL) nede når din computer starter :) Og du ændrer din cd-rom indstillinger ved (I de fleste computere, dog er bios ændret en smule.) at taste ned på 'CD-ROM Device' og resten akn du selv finde. Victor hvis jeg ikke tager helt fejl er det en Scandisk right?! Ellers kan du køre en scandisk, dog tager det lidt rimelig lang tid. Ellers kan du, hvis du har en ekstra harddisk, proppe alle dine vigtige ting over i den og formatere den. Jeg gætter på at det er C:\ drevet din msn-messenger liggeer på, så hvis du ikke i forvejen har den på master skal du sætte den på master og sætte, hvis den er master, til slave. Også forstås som primære og alternative. Håber du forstår hvad jeg mener =)