Avatar billede zion Juniormester
27. juni 2004 - 17:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overførsel at billeder fra Printer

Hejsa!

Jeg har en printer med mulighed for at sætte fotokort i.

Mangler dog et program jeg kan bruuge til at flytte billederne over på computeren.

Er der nogen der kender et godt og gratis program der kan bruges til formålet ?
Avatar billede sierradriver Nybegynder
27. juni 2004 - 17:09 #1
Bruger du windows XP, så prøv at gå ind i "Denne computer" og se om ikke der er et ekstra "Harddisk-drev", eller "Enheder til flytbare medier".

Ellers må vi vide hvad det er for en printer/styresystem du har...
Avatar billede zion Juniormester
27. juni 2004 - 17:16 #2
Der er et ikon der hedder Hewlett Packard psc 950 Scanner. Men ikke noget ikon til at hente billederne.

Der er XP jeg bruger.

Printer HP psc 950. Printer og scanner virker uden problemer.
Avatar billede sierradriver Nybegynder
27. juni 2004 - 17:29 #3
Så vidt jeg ved, så bør du kunne få den til at overføre indholdet af hukommelseskortet over til din harddisk, via driverne der følger med.

Har ikke selv set printeren, men har vejledt en til at hente billeder, og når han satte kortet i, kom den frem og spurgte om han ville udskrive et indeks-print, eller et enkelt specifikt billede, eller overfører indholdet til harddisken.

Kører du med driverne der fulgte med printeren? Eller har du brugt de indbyggede drivere i windows xp?
Avatar billede zion Juniormester
27. juni 2004 - 17:39 #4
Jeg hentede dem på nettet via HP hjemmeside.

Underligt.

Måske jeg skulle prøve at finde den CD der fulgte med og prøve den.
Avatar billede sierradriver Nybegynder
27. juni 2004 - 17:58 #5
hvordan kan det egentlig være at du afviser mit svar før du ved om jeg har mere at byde på...?
Avatar billede zion Juniormester
27. juni 2004 - 18:05 #6
Jeg afviste bare det første svar fordi det ikke virkede.

Det var ikke ment som en genrel afvisning.

Er ved at prøve at installere fra CD
Avatar billede zion Juniormester
27. juni 2004 - 18:42 #7
Der var åbenbart et program på den orginale cd som ikke var med i den fil fra HPs hjemmside.

Så nu virker det.

Så hvis du opretter et svar så accepter jeg
Avatar billede sierradriver Nybegynder
27. juni 2004 - 19:53 #8
Helt fint.