Avatar billede rainbow Nybegynder
27. juni 2004 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vidergiv online visning

hey jeg har fået dette script

alias msg.antal { msg #kanal $nick(#kanal,0) }
on *:start:{ msg.start }
alias msg.start { .timerantal 0 1800 msg.antal }

Kan jeg gøre så det bliver sendt til hjemmesidens online visning
Avatar billede knocker Nybegynder
29. juli 2004 - 14:07 #1
Det kan du godt, ja. Men det kræver at du laver en socklisten, i mIRC, og så du connecter via PHP/ASP, whatever du nu bruger, og henter oplysningen. Har du brug for mere information, kan du jo bare råbe højt. :)
Avatar billede rainbow Nybegynder
08. september 2004 - 20:47 #2
Undskyld "ventetiden" knocker, smid et svar og pointene er dine ;0 )
Avatar billede rainbow Nybegynder
24. september 2004 - 14:28 #3
nå...ikke jamen så lukker vi butikken istedet