Avatar billede koepp Nybegynder
26. juni 2004 - 08:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken webshop?

Hvis I skulle vælge hvilken webshop i ville købe/bruge, hvilken én vil i så vælge? (Og hvorfor?)

NB - Smid lige en pris på den i siger ;)
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2004 - 08:59 #1
kommer meget an på dine krav etc. Hvis jeg ville have en så billig som mulig ville jeg klart vælge www.oscommerce.dk / www.oscommerce.com for den er nemlig open source og kan man ikke selv sætte den op kan man nok forholdsvis billigt betale sig fra det - vil jeg have noget dansk og noget med noget support ville jeg nok vælge en shop fra fx www.dandomain.dk eller www.wannafind.dk
Avatar billede moskjaer Nybegynder
26. juni 2004 - 09:47 #2
I al beskedenhed vil jeg henlede opmærksomheden på http://www.moskjaershop.dk/
Avatar billede retep Nybegynder
26. juni 2004 - 10:12 #3
Jeg ville vælge http://www.atorbital.com/page24.php men jeg er heller ikke spor objektiv ;)
Avatar billede retep Nybegynder
26. juni 2004 - 12:30 #4
Hvis du vil prøve shoppen, så send mig lige en mail på pa [a] atorbital.com så opretter jeg en demoshop til dig :)
Avatar billede koepp Nybegynder
26. juni 2004 - 14:02 #5
Ok, tak skal i have!

Kan faktisk bedst li´ dandomain. Men har heller ikke lige prøvet de andre!
Avatar billede duckie2 Nybegynder
27. juni 2004 - 08:21 #6
hvad er opstarts prisen og den mdr gebyr moskjær
Avatar billede koepp Nybegynder
27. juni 2004 - 09:53 #7
Prisen er 400 kr. i oprettelse og 300 kr. pr. måned - ekskl. mulighed for
Dankort-betaling.

Har jeg ladet mig fortælle!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. juli 2004 - 23:53 #8