Avatar billede ooms Nybegynder
23. juni 2004 - 08:15 Der er 7 kommentarer

Canon MV3i

Ja mit problem er det at den ene morgen da jeg skulle ud og filme nogle flotte biler..
Og da jeg lige skal se hva for et bånd der sidder o reagerer det overhovedet ikke på noget som helst.. Så tænkte om batteriet var kollapsede, men målte det, og det var godt nok..
Så jeg tog poweradapteren frem og prøvede med den, men uden held.
Så dagen efter smuttede jeg ned i den lokale fotoshop, de ringede så til Canon i Danmark og fik bekræftede det kostede op til 4000kr og lave det..
Men så er dit mit spørgsmål kommer, findes der nogen steder i Danmark man kan få det lavet billigere eller er der nogen som har en mistanke om hva der kan være galt...???
Og manden i forretningen kom så med et latterligt tilbud om jeg bare skulle købe et nyt til 4300kr og så påstod han det var bedre bedre end mit..
Men tvivlier da mit kostede 14.000kr og kun er 1 gammelt...

Men, hvis der er nogen som ved noget ville jeg blive meget glad for at høre fra jer herinde...
Jeg er by så ret mig endlig hvis jeg skriver noget forkert og sådan...

Og er der en som kan forklare mig hvordan det point system fungerer?!
Avatar billede ferdinand.k Mester
23. juni 2004 - 08:28 #1
Er der ikke mere garanti på produktet!? hvorgammelt er det siger du? "og kun er 1 gammelt..."
Avatar billede ooms Nybegynder
23. juni 2004 - 08:32 #2
Hmm... Nej garantien er faldet ud.. Det gjorde den after 1 år og kameraet er lige 1år og 2-3måneder.. Så.. Det er jo trist og skulle betale 4000kr for reparation allerede efter 1år...
Avatar billede asbjornthorlacius Nybegynder
23. juni 2004 - 09:33 #3
Undersøg købeloven! Jeg mener at forhandleren er ansvarlig hvis produktet går i stykker indenfor to år.
Avatar billede ferdinand.k Mester
23. juni 2004 - 09:35 #4
Det mener jeg også, hvis det er almindelig slidtage...
http://www.familieadvokaten.dk/index.asp?hovedramme=/lovsamling/koebeloven.html
Avatar billede ooms Nybegynder
23. juni 2004 - 10:15 #5
Jamen, hmm.. Det er jo en ting jeg kunne gøre...
Men er der ikke nogen som ved hvor man kan få det lavet lidt billigere.. eller nogen der ved hva der kan være galt?!
Avatar billede ooms Nybegynder
24. juni 2004 - 08:13 #6
Er der slet ingen som kender et billigt sted de laver digital videokameraere...!?!
Eller hva der kan være galt?!
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 16:35 #7
ooms - tror ik du finder nogle der er billigere, og for den sags skyld gode nok.