Avatar billede allison Nybegynder
21. juni 2004 - 18:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

isaas.exe - remote procedure call

Ja, nu kørte min computer lige så godt, og pludselig fik man den irreterende besked om lukning af system.

Nu er det bare en ny en nemlig "isaas.exe" eller er det et lille "l" - "lsaas.exe"
Er der nogen der har en ide om hvordan man fjerner det igen ? har prøvet spywarefri.dk´s guide, men den hjælper nada, så jeg håbede at der var en ekspert herinde ;-)

Det hjælper stadig at skrive "shutdown -a", men internettet kører viiildt langsomt, og det samme om selve computeren....

100 Point pga det stinker for vildt

Har foresten kørt Windows Update, og installeret alt (ja undtagen sp1) Som jeg har hørt man skulle...
Avatar billede kenp Novice
21. juni 2004 - 18:39 #1
og hvis du ikke indstallere sp1 så hjælper det jo altså ikke noget!
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juni 2004 - 18:45 #2
Kør denne scanner:
http://www.mwti.net/antivirus/free_utilities.asp
Følg så denne vejledning:
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede squashguy Nybegynder
21. juni 2004 - 18:59 #3
Hvis det er sasser som driller, kunne du have undgået problemet ved at installere en firewall, eller blot aktivere den indbyggede i xp..
Avatar billede allison Nybegynder
21. juni 2004 - 20:17 #4
ja, nu har jeg så også formateret igen igen igen igen igen, eller cirka deromkring, har aktiveret den i xp, der er bare nogle probs med forskellige programmer når jeg kører med den firewall.

Men hvis det kommer igen, så smider jeg lige logfilen ind...
Avatar billede allison Nybegynder
23. februar 2006 - 17:13 #5
tja