Avatar billede nebelong Nybegynder
21. juni 2004 - 02:25 Der er 1 løsning

Memory Card til digital kamera?

Hej, jeg har lige fået et kamera fra HP men ved ikke om der er indbygget memory card i, plejer der at være dette? Kameraet hedder "HP Photosmart 630 series" tror jeg da, ved ikke om det hjælper jer derude??? Og endnu et spørgsmål... Hvor store er de indbyggede memory cards på og hvad svarer det til i billeder med 1 stjerne (fotokvaliteten hvor 3 stjerne er den bedste kvalitet) ??? På forhånd tak...
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. juni 2004 - 02:35 #1
Den er født med 16 mb ram og der er plads til ekstra ram ved siden af batteriet (se vejledningen her http://media-server.amazon.com/media/mole/MANUAL000019825.pdf )