Avatar billede thorsteinn Nybegynder
20. juni 2004 - 19:29 Der er 2 kommentarer

Inkompatibilitet med Mac

Hey alle:-)

Jeg har lavet et site www.studio-k.dk som fungerer perfekt på pc. Problemet er bare at billede fremviseren ikke virker korrekt på Mac. Hvorfor ved jeg ikke. Prøv at kigge en gang og giv mig et bud på problemet og evt. en løsning. Jeg har brugt en komponent til billede fremviseren. Jeg var under det indtryk at Flash er et program der er ufejlbarligt hvad angår browsere- og platformkompatibilitet.

Håber i kan hjælpe mig

Mvh
Thor
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. juni 2004 - 21:26 #1
Det virker skam udemærket, men brugerne forlader websitet rimelig hurtigt.

Hvilke browsere har du testet websitet i?

Du overholder hellere ikke standarderne på internettet, så du virker meget
selvlært inden for faget.

/per
Avatar billede thorsteinn Nybegynder
20. juni 2004 - 21:34 #2
Hey Per

Jeg er, i mellemtiden, kommet frem til den konklusion at det er versionen af brugerens flash plugin der er afgørende.

Hva mener du med: "men brugerne forlader websitet rimelig hurtigt."?

Jeg er næsten udelukkende selvlært i faget. Du tænker nok på den størrelse jeg har valgt at lave sitet i. Det var udelukkende et ønske fra kunden at have størrelsen anderledes fra standarten såsom; 800x600. Det kræver selvfølgelig også at brugeren har en større skærm opløsning end 800*600 og det har de fleste.

Tak for din respons:-)

/thor