Avatar billede raiden Nybegynder
20. juni 2004 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Pro VS. Windows XP Media Center Edition

er der nogen som ved hvad forskellen er på SUBJ.
Avatar billede nopsen Ekspert
20. juni 2004 - 19:24 #1
ja media edition har en masse features som gør det nemt at styre diverse medier som lyd, video osv.. du kan se mere her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/evaluation/default.mspx
Avatar billede hcma Novice
20. juni 2004 - 20:16 #2
det samme som nopsen skriver.
Og man kan ikke få den på dansk. Desuden kræver det, så vidt jeg har hørt og læst mig til, en af Microsoft godkendt producents Media-pc, hvis man ikke lige vil bygge en selv.
Avatar billede raiden Nybegynder
20. juni 2004 - 23:53 #3
tak for svarene
Avatar billede nopsen Ekspert
21. juni 2004 - 09:56 #4
Selv tak