Avatar billede decrypto Nybegynder
16. juni 2004 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man transformere XML data til SQL queries

Kan man transformere XML data til SQL queries. Jeg er sikker at man kan, men kunne godt tænke mig et eksempel, eller links til gode artikler (har forsøgt men kunne ikke finde noget brugbart)

Mvh
dEcRyPt0
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2004 - 09:53 #1
Det korte svar er "Ja" - du kan transformere XML til praktisk talt alt - vha. XSLT kan du bruge "text" output mode, og få en streng tilbage med den ønskede query.

/CS
Avatar billede decrypto Nybegynder
10. oktober 2004 - 11:19 #2
Jeg fik prøvet mig frem, og svaret er også ja.